Hot Pursuit | Sopot's Citadel | Red Faction II poradnik Red Faction II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Przechwyć Sopot'a w silosie rakietowym Cytadeli.
Zaraz za zakrętem natkniesz się na wrogi battle armor w obstawie żołnierzy. Załatw wszystkich i ruszaj dalej, do skrzyżowania. Tutaj wykończ wojaków kryjących się w budkach i skręć w lewo. Gdy zbliżysz się do łuku nad przejście, za nim pojawi się dwójka wojaków. Ty natomiast musisz rozwalić z rakietnicy górną część łuku, by go trochę poszerzyć i przejść pod nim na drugą stronę.
Czekający za zakrętem wojak będzie udawał, że walczy za RF. Jak tylko wyjdziesz za róg z lewej, zostaniesz zaatakowany - to zasadzka. Załatw wszystkich, rozwal beczki pod budynkiem by zniszczyć ścianę i uważaj, by nie uszkodzić cywila. Czas opuścić battle armor i przejść dalej na piechotę.
Wejdź przez zniszczoną ścianę do budynku i rozpocznij pacyfikacje wojaków. Pomiędzy półkami będzie się kryło wielu wojaków. Ale w nagrodę po oczyszczeniu okolicy zdobędziesz trochę naboi. Wyjdź przez podwójne drzwi z lewej na dziedziniec, pełen wojaków, których zdejmiesz granatem wycelowanym w pojazd.
Bonus: Zniszcz możliwości komunikacyjne z Cytadeli.
Jeśli chcesz zaliczyć bonus, wejdź przez podwójne drzwi z lewej. Uważaj, zaraz za nimi po Twojej lewej będzie wojak w budce strażniczej! W głównej sali trzeba zająć się kolejnymi przeciwnikami. Wjedź windą piętro wyżej i tam zdejmij jeszcze jednego, który wybiegnie przez podwójne drzwi. Wejdź w nie i podłuż bombę przy wieży komunikacyjnej, by wysadzić ją w powietrze.
Wracaj na dół i wyjdź z budynku. Kontynuuj trasą obok pojazdu i dalej pomiędzy budynkami. W pewnym momencie zza skrzyń wybiegnie kilku wojaków. Do tego, gdy pod nie podejdziesz, z obu stron zostaniesz zarzucony granatami - więc nie radzę się wracać. Załatw najpierw tego z lewej i wbiegnij za zabudowania, po apteczkę i amunicję. Zobaczysz jak Repta zestrzela pojazd latający, który uderzy w budynek. Wejdź przez drzwi, którymi wypadną płonący wojacy i przebij się przez lewą część budynku do wyjścia. Tam ta cześć misji dobiegnie końca.