Ammo Dump | Sopot's Citadel | Red Faction II poradnik Red Faction II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Zlokalizuj i zniszcz skład amunicji w Cytadeli.
Stojąc w przejściu, poczekaj aż nadbiegnie żołnierz prawej. Repta będzie Cię wspierał ogniem, więc nie musisz się o tego martwić. Jak tylko wyjdziesz w lewo, zza zabudowania wyskoczy wojak. Jeszcze kilku pojawi się na drodze, pomiędzy budynkami z lewej. Wysadź ich za pomocą granatu, korzystając z siły niszczącej, jaką dają wybuchające pojazdy.
Przejdź ulicą dalej, uważając na wojaków czekających na dziedzińcu przy przyczepach i biegających po kładkach przy betonowym murze. Zwróć szczególną uwagę na tych przy budkach nad główną bramą, tą z lewej. Biegnąc w stronę drzwi do budynku z prawej, z których zaraz wybiegnie wojak, wrzuć kilka granatów za ogrodzenia. Przy znajdujących się tam pojazdach zaraz pojawią się przeciwnicy.
Załóż ładunki na wybuchowej amunicji na każdym piętrze (3).
Bonus: Zrzuć podwieszaną platformę na jednostki.
W małym pokoiku za pierwszymi drzwiami znajdziesz trochę amunicji oraz medykamenty. Będą Ci potrzebne, jeśli chcesz zaliczyć bonusowe zadanie. Zaraz po wejściu do pomieszczenia, udaj się na prawo, do centralnej sali. Zauważ wiszącą na linie platformę - strzel w linę z granatnika, a ta opadnie i zabije biegające pod nią jednostki. Zadanie zaliczone, ale Ty stracisz w tym czasie sporo zdrowia.
Wycofaj się i zza skrzyń dokończ dzieła zniszczenia. Oczyść całą salę. Teraz najtrudniejszy moment. Musisz w przeciągu 45 sekund podłożyć 3 ładunki pod specjalnie wyznaczone miejsca na każdym z pięter kompleksu. Proponuję zacząć od piwnicy. Wsiadaj w windę i ruszaj w dół. Tam spotkasz kilku wojaków, których szybko wykończ (najlepiej z nowej broni, jaką powinieneś tutaj znaleźć i jej granatnika).
Pierwszą skrzynie z amunicją znajdziesz w głębi sali, z prawej. Wracaj na górę i podłuż drugi ładunek. Czas leci, więc nie marnuj go tylko od razu wsiadaj do drugiej windy i nią ruszaj na górę. Musisz przejść do końca kładki i tam w miejscu, gdzie przejście jest zablokowane - podkładasz ostatni ładunek i szybko uciekasz do wyjścia. Tutaj misja dobiegnie końca.