Rozdział VIII - Port Royal | Opis przejścia poradnik Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział VIII - Port Royal
Ofiara dla Barona Samedi
Kierujemy okręt w stronę min i zakręcamy w prawo. Statki wrogów nadzieją się na ładunki wybuchowe, więc potem wystarczy kilka salw, by posłać je na dno. Pokonujemy jeszcze kilka innych jednostek i kierujemy się na północny-zachód, uważając na miny.
Płyniemy za wskazaniami kompasu, napotykając kolejnych przeciwników. Po ich zatopieniu kierujemy się ku następnym i posyłamy ich na dno.
Potem płyniemy za wskazaniami kompasu do kolejnej batalii. Gdy tylko ostatni przeciwnik pójdzie na dno, pojawi się Statek-Widmo. Oglądamy filmik.
W asyście przerażającego okrętu płyniemy do Port Guinee i tam zatapiamy kolejne okręty Czarnobrodego. Po ich zatopieniu stajemy w wyznaczonym punkcie.
Ostatnie starcie Czarnej Śmierci
No, teraz czas przetrzepać skórę okrętowi naszego głównego wroga. Niestety, najpierw musimy zatopić resztki jego floty - niektóre okręty uciekną, pozostawmy je sobie, a na reszcie wypróbujmy wszystkie 94 działa HSM "Prospero".
Czarna Śmierć ruszy na końcu, a towarzyszyć jej będą dwa inne statki. Musimy ej zatopić, nim zniszczymy okręt Czarnobrodego na tyle, aby dokonać abordażu.
A po abordażu co? Wiadomo - rzeź piratów i walka z kapitanem. Nie jest to, niestety, sam Czarnobrody, ale kapitan Cooper.
Skarb Henry'ego Morgana
Choć mamy ze sobą dwie piękne panie, to jednak rzuca się na nas horda piratów - wskazane używanie proszku voodoo oraz cięcie Szałem Karaibów. Potem skręcamy między budynki - kolejna horda i Wily Will - gdy padnie, pojawi się znajdźka.
Idziemy plażą i odpieramy kolejny szturm. Potem skręcamy między budynki i następna grupka, a na wzniesieniu czeka Niffy Ned - a za nim znajdźka. Po jego pokonaniu otworzy się przejście, którym ruszamy.
Jak widać, za przejściem czeka spora grupka wrogów. Ciskamy wybuchający rum i eksterminujemy wszystkich, w tym oficera imieniem Sneaky Smythe.
Na wzniesieniu skręcamy w lewo. Kolejnym oddziałkiem dowodzi ostatni z oficerów Czarnobrodego. Jego śmierć otwiera przejście w zaznaczonym miejscu.
Jaskinia jest morderczym sprawdzianem szermierki - wrogów jest mnóstwo, a dodatkowo musimy uważać na Sanguę i Catherinę. Kierujemy się w prawo.
Widać już mostek, a za nim stoi Czarnobrody. Musimy najpierw wyeliminować piratów. Jedyna znajdka znajduje się po lewej stronie.
Pojedynek z Czarnobrodym kończy grę. Czas odpłynąć w siną dal...