Rozdział I - Gubernator Kingston (1) | Opis przejścia poradnik Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział I -Gubernator Kingston
Kapitanowie Czarnobrodego
Zaczynamy od pościgu za łajbą George'a, który zwędził coś czarnobrodemu. Stosując się do zasad zawartych w poradach, powinieneś zatrzymać go raz-dwa. Potem podpływamy i dokonujemy abordażu. Na okręcie walczy ledwie sześciu ludzi - możesz im wedle uznania lub też od razu rzucić na kolana George'a.
Do Jamestown pod fałszywą flagą
Teraz trzeba zdobyć angielską banderę. Okręt pojawia się jak na zawołanie, więc powtórka z rozrywki - pogoń, ostrzał - w tym miejscu możemy po raz pierwszy zebrać i użyć ekwipunek oraz uratować pierwszych marynarzy za burtą - abordaż. Kapitanem jest angielski oficer.
Po kolejnej animacji ruszamy naprawić okręt. Zbieramy ekwipunek i używamy go. Niestety, trafi się piratów, więc trzeba dać łupnia braciom w zbrodni. Tym razem nie będzie abordażu, a zatopienie salwami wrogiej jednostki. Potem kurs pod pełnymi żaglami do Kingston. Po drodze nie napotkamy żadnych przeciwników, choć jeśli ktoś chce, może pobłąkać się po bezkresnych wodach i szukać przeciwników.
W Kingston jako angielscy kupcy
Idziemy prościutko i widzimy trzech żołnierzy pod ścianą pałacu gubernatora. Scenka animowana, po czym schodzimy na dół, skręcamy w lewo i trafiamy na dwóch pijaczków w wojowniczym nastroju. Sangua pomoże w walce, więc nie powinna ona trwać długo.
Przejdź nieco dalej - do bramy głównej. Za straganem po lewej jest jeden z dwóch przedmiotów do zabrania w tym rozdziale. Potem wejdź do tawerny.
Po dłuższych filmikach czas zrealizować prosty, aczkolwiek skuteczny plan. Najpierw jednak zabierzemy drugi przedmiot na tym etapie. Kierujemy się prosto, ku pomostowi po lewej stronie. Można zabić strażników, jednak da się też obejść bez walki. Potem powrót pod tawernę.
Teraz i skręcamy w prawo, między budynki. Po odczekaniu, aż przejdą żołnierze, dojdź do miejsca, które obserwowałeś za dnia i pokonaj angielskiego żołnierza. Zaraz potem kolejne animacje, strach i niepewność oraz śliczna Catherine. Po zakończeniu etapu przyda się zakupić kilka napojów leczniczych oraz proszek voodoo.