Rozdział V - Zatoka Kingston | Opis przejścia poradnik Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział V - Zatoka Kingston
Kingston w płomieniach
Płyniemy maksymalnie w prawo, oddalając się od strzegących portu statków. Co prawda ruszą za naszą szalupą, jednak nie będą mieć szans. Przed portem można znaleźć sporo łupów - nie radzę jednak tracić czasu na zbieranie.
Na pokładzie Czarnej Śmierci przebijamy się do kajuty Czarnobrodego - nie musimy walczyć ze wszystkimi, jednak na mostku znajduje się jeden z oficerów - Krwawy Ryszard. Dobrze będzie go ubić.
Kompas Morgana
Teraz czeka nas bitwa morska z Czarnobrodnym, Vanem'm i innymi. Niestety, przywódcy uciekną, a my mamy do zatopienia kilka statków pirackich. Pomocne będą unoszące się na wodzie części wyposażenia - a szczególnie baryłki z prochem - a jako ich magazyny możemy wykorzystywać unoszące się na wodzie wraki, które są zbyty zniszczone, by płynąć. Musimy zatopić wszystkie statki w zasięgu wzroku.
Zakładnik
A teraz bitwa morska numer dwa - z angielskimi okrętami. Polecam podpłynąć pod Tortugę, gdzie w unoszących się na wodzie skrzyniach można znaleźć zapasik beczek z prochem.
Po zniszczeniu floty pozostaje mało przyjemne zadanie rozwalenia wież portowych. Są one dość wytrzymałe, jednak można zmiękczyć je za pomocą baryłek z prochem.
Powrót angielskiej floty
Kolejne zadanie to znowu spuszczenie manta angielskim okrętom i to w dodatku w szybkim czasie, nim pojawi się trzon floty. Polecam używać często Przynęty na Krakena oraz beczek z prochem. Po walce udajemy się na wskazaną wyspę.
Sekret Katarzyny
Nie będzie łatwo, ale idziemy na bezczelnego. Płyniemy w lewo, a następnie tuż przed dziobami angielskich jednostek. Można posiłkować się Krakenem lub beczkami z prochem. W ten sposób ucieramy nosa wrogom i osiągamy cel.
Wreszcie na lądzie! Idziemy w lewo, tam pierwsza znajdźka, dalej prosto i druga skrzynia. Po drodze zabijamy wszystko, co się rusza.
Trzeci przedmiot znajduje się koło grupy żołnierzy w oddali, zaś czwarty zobaczymy z plaży.
W drodze na szczyt wzgórza spotkamy jednego oficera, zaś u celu drugiego.
Nim wejdziemy do pałacu zabieramy z ruin piąty przedmiot i - uwaga - widzimy stamtąd lokację szóstego. Warto się do niego nieco cofnąć. Potem idziemy we wskazane miejsce.