Rozdział II - Czarna Flaga (1) | Opis przejścia poradnik Piraci Nowego Świata 2: Dwa Skarby
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział II - Czarna Flaga
Plantacja Henry'ego
Kurs na plantację Trzypalcego. Niestety, po miłym rejsie natkniemy się na wrogie okręty. Walka jest nieunikniona. Po niej wpłyń do zatoczki i zniszcz stojącą jednostkę, a następnie udaj się we wskazane miejsce.
Tu całkowicie zwijamy żagle i wciskamy Enter, aby przesiąść się na szalupę. Tu czekają nas miny na rzece. Jak je zniszczyć? Podpływamy i stajemy w bezpiecznej odległości od najbliższej, obracamy się do niej rufą, wyrzucamy beczkę i odpływamy jak najszybciej. Eksplozja zmiecie wszystkie przeszkody.
Operację powtarzamy dwa razy. Nim dotrzesz do celu, zauważ, że nieco dalej otoczone przez miny unoszą się na wodzie dwie skrzynie - mogą podreperować ilość gotówki w pirackim skarbcu!
Nie ma rumu w Tortudze
Teraz szable i pistolety w dłoń. Idziemy na wzgórze, po drodze eliminując hiszpańskich żołnierzy. Na wzniesieniu czeka pierwszy przedmiot na tym etapie.
Po oczyszczeniu wzniesienia z żołnierzy skręcamy w lewo i kontynuujemy marsz, potem skręcamy w prawo i idziemy prosto. Mijamy zejście po lewej i zabieramy drugi przedmiot.
Cofamy się i schodzimy w dół. U wkrótce dojrzymy plantację. Zaraz na początku, za budynkiem po prawej, kryje się ostatni przedmiot do zabrania.
Idziemy prosto między budynkami i dajemy lekcję hiszpańskiemu oficerowi - uwaga, ma pistolet!
Teraz powrót na łajbę. Nie ma po drodze żadnych przeszkód, więc podpływamy do okrętu, stajemy przy nim, wciskamy Enter i już jesteśmy na pokładzie. Teraz powrót na Tortugę - po drodze przeciwników brak, ale niespodziewanie pojawia się Statek-Widmo.
Widmowy okręt ściga nas, wysysając przy tym duszę z załogi. Jak mu zbiec? Rzucamy Przynętę Krakena - macki wielkiej ośmiornicy wstrzymają go, dając nam szanse zbiec. Dwie powinny wystarczyć.
Teraz czas dać łupnia Hiszpanom na morzu. Płyniemy na północny-zachód, a tam czekają trzej delikwenci. Nie trzeba ich nawet zatapiać, jeżeli poranimy okręty wystarczająco mocno, wyrzucą zapasy rumu - można wówczas albo złupić statki albo też wracać na Tortugę. Obojętnie od wyboru, nagle Okręt-Widmo powróci. Wówczas nie ma co kombinować, tylko wycofać się do bazy.