Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

No Rest for the Wicked - poradnik do gry

No Rest for the Wicked - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

No Rest for the Wicked: Wszystkie bronie unikatowe No Rest for the Wicked poradnik, porady

Bronie Unikatowe to najrzadszy i najpotężniejszy ekwipunek w No Rest for the Wicked. Na stronie tej znajdziecie listę wszystkich tego typu itemów dostępnych w grze.

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024

Unikatowy ekwipunek to najrzadszy spośród 4 dostępnych poziomów uzbrojenia i pancerzy w No Rest for the Wicked. Często stanowią nagrodę dla gracza za pokonanie trudnego etapu lub bossa. Na stronie tej znajdziecie pełną listę tych iluzorycznych przedmiotów wraz z ich statystykami.

Sinew

Rodzaj broni: Rapier (jednoręczna);

Skaluje się z: Wiara i inteligencja;

Atak i obrażenia postawy: 8/10;

Wymagania: 16 wiary, 16 inteligencji;

Dodatkowe właściwości:

  1. Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko przeciwnikom na niskim poziomie zdrowia;
  2. Odnawia część zdrowia w czasie zadawania obrażeń;
  3. Odnowienie kondycji przy sparowaniu.

Wind of Death

Rodzaj broni: Katana (jednoręczna);

Skaluje się z: Zręczność i wiara;

Atak i obrażenia postawy: 21/10;

Wymagania: 26 zręczności, 26 wiary;

Dodatkowe właściwości:

  1. Zredukowany koszt zręczności podczas uniku;
  2. Zwiększone obrażenia w zależności od brakującego zdrowia bohatera;
  3. Bohater traci mały procent zdrowia przy trafieniu wroga.

Midnight Blade

Rodzaj broni: Nóż (jednoręczny);

Skaluje się z: Zręczność i inteligencja;

Atak i obrażenia postawy: 8/10;

Wymagania: 16 zręczności, 16 inteligencji;

Dodatkowe właściwości:

  1. Bonusowe obrażenia przeciwko zamrożonym przeciwnikom;
  2. Odzyskanie koncentracji przez atak z ukrycia;
  3. Odzyskanie koncentracji przy sparowaniu.

Falstead's Fury

Rodzaj broni: Miecz prosty (jednoręczny);

Skaluje się z: Siła i wiara;

Atak i obrażenia postawy: 16/10;

Wymagania: 22 siły, 22 wiary;

Dodatkowe właściwości:

  1. Obrażenia podczas parowania;
  2. Bonusowe obrażenia, gdy bohater ma pełne zdrowie;
  3. Bonusowe obrażenia przeciwko dużym przeciwnikom

Proud Lance

Rodzaj broni: Włócznia (jednoręczna);

Skaluje się z: Siła i zręczność;

Atak i obrażenia postawy: 19/10;

Wymagania: 38 siły, 38 zręczności;

Dodatkowe właściwości:

  1. Trafienia zadają dodatkowe obrażenia od elektryczności;
  2. Bonus do prędkości poruszania się;
  3. Utrata 100% zadawanych obrażeń na 10 sekund przy trafieniu w bohatera.

Laquered Bow

Rodzaj broni: Łuk;

Skaluje się z: Zręczność;

Atak i obrażenia postawy: 15/10;

Wymagania: 42 zręczności;

Dodatkowe właściwości:

  1. Bonusowe obrażenia od ciepła przeciwko bestiom;
  2. Odzyskanie części kondycji przy uniknięciu ataku.

Bleeder's Delight

Rodzaj broni: Sztylety (dwuręczne);

Skaluje się z: Zręczność;

Atak i obrażenia postawy: 13/10;

Wymagania: 42 zręczności;

Dodatkowe właściwości:

  1. Szansa na bonusowe obrażenia postawy podczas zadawania obrażeń;
  2. Czasowy bonus do prędkości ruchu po zabiciu;
  3. Bieganie nie zużywa kondycji.

Corpse Smeared Blade

Rodzaj broni: Wielki miecz (dwuręczny);

Skaluje się z: Siła;

Atak i obrażenia postawy: 26/20;

Wymagania: 22 siły;

Dodatkowe właściwości:

  1. Ataki zadają bonusowe obrażenia od trucizny;
  2. Szansa na regenerację zdrowia przy trafieniu wroga;
  3. Zwiększony poziom kondycji.

Falling Sky

Rodzaj broni: Kostur (dwuręczna);

Skaluje się z: Inteligencja;

Atak i obrażenia postawy: 21/10;

Wymagania: 42 inteligencji;

Dodatkowe właściwości:

  1. Zwiększone obrażenia przy maksymalnej koncentracji;
  2. Obrażenia od ataków runicznych tymczasowo zwiększone po wyprowadzeniu ataku runicznego.

Fetid Club

Rodzaj broni: Maczuga (dwuręczna);

Skaluje się z: Wiara;

Atak i obrażenia postawy: 29/30;

Wymagania: 26 wiary;

Dodatkowe właściwości:

  1. Bonusowe obrażenia przeciwko ogłuszonym przeciwnikom;
  2. Zwiększone obrażenia wraz z większą wagą;
  3. Chwilowo zwiększone obrażenia postawy po otrzymaniu obrażeń.

Cinder & Stone

Rodzaj broni: Młot (dwuręczny);

Skaluje się z: Siła i inteligencja;

Atak i obrażenia postawy: 24/30;

Wymagania: 16 siły, 16 inteligencji;

Dodatkowe właściwości:

  1. Obrażania od ciepła po sparowaniu;
  2. Zwiększona odporność na oszołomienie.

Falstead's Barricade

Rodzaj: Wielka tarcza;

Pancerz i postawa: 287/30;

Wymagania: 28 siły;

Dodatkowe właściwości:

  1. Obrażenia w czasie blokowania;
  2. Odzyskanie koncentracji po zablokowaniu ataku;
  3. Niezniszczalna.

Heart's Desire

Rodzaj: Średnia tarcza;

Pancerz i postawa: 214/20;

Wymagania: 42 wiary;

Dodatkowe właściwości:

  1. Zredukowany koszt kondycji podczas blokowania;
  2. Obrażenia postawy podczas bloku;
  3. Bonus do efektów leczących.

Lista w przygotowaniu.