No Rest for the Wicked: Czy jest szybka podróż? No Rest for the Wicked poradnik, porady
Zastanawiacie się, czy po obszarach wyspy Isola Sacra da się szybko przemieszczać? Na stronie tej przedstawimy Wam wszystkie najważniejsze informacje związane z mechaniką szybkiej podróży.
Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024
Mechanika szybkiej podróży stała się standardem wśród współczesnych gier, a zwłaszcza takich, które bazują na otwartym świecie lub strukturze dużych, rozległych lokacji. Trendem tym podąża także No Rest for the Wicked. Szybka podróż w tej grze ma jednak pewne ograniczenia, które zmuszą grających do ostrożnego planowania i wybieranie ścieżek.
Jak działa podróż do Szeptów?
Po całej wyspie rozrzucone są tajemnicze, świetliste struktury nazywane Szeptami. Wejście w interakcje z takim obiektem tworzy dla Was punkt kontrolny, do którego Wasza postać powróci po śmierci. Pełnią one jednak dodatkową funkcję, związaną z szybką podróżą.
Po pokonaniu pierwszego bossa i dotarciu do miasteczka Sacrament natraficie na specjalny, główny Szept. Miejsce to stanowi główny hub szybkiej podróży w świecie gry. Od tej pory, po natrafieniu na jeden z pomniejszych Szeptów na mapie i wejściu z nim w interakcję, będziecie mogli za darmo przeteleportować się do Szeptu w centrum stolicy. Opcja ta przyda się zwłaszcza, gdy będziecie chcieli wrócić do miasta żeby uzupełnić zapasy lub naprawić uszkodzony ekwipunek.
Gdy załatwicie już wszystkie swoje sprawy w Sacrament, możecie ponownie podejść do głównego Szeptu. Stąd otrzymacie opcję błyskawicznego przeniesienia się do ostatniego odwiedzonego szeptu poza murami miasta. Jest to główne ograniczenie szybkiej podróży w No Rest for the Wicked, które wymaga od Was strategicznego odwiedzania Szeptów poza miastem tak, by nie tracić dostępu do połączenia z istotnym portalem.