inFamous 2: Zguba
Aktualizacja:
Zguba
![]() | ![]() |
Żeby rozpocząć zadanie, wdrap się na dach budynku, podejdź do białego wykrzyknika i wciśnij R1 [1]. Twoim celem będzie gołąb latający wokół wieży jednego z kościołów [2].
![]() | ![]() |
Udaj się tam i wdrap na samą górę [1]. Gdy znajdziesz się na szczycie, stań na krawędzi, wyceluj w gołębia i strzel do niego pociskiem energii [2]. Pamiętaj, żeby stać na budynku, a nie trzymać się krawędzi. Puścić możesz się wciskając KÓŁKO.
![]() | ![]() |
Jak ptak spadnie, skocz za nim na dół [1]. Podczas lotu możesz przytrzymać KWADRAT. Wywołasz w ten sposób potężne uderzenie. Podejdź następnie do gołębia i zdobądź dane wciskając R1 [2]. Po wysłuchaniu informacji otrzymasz kolejne zadanie.
![]() | ![]() |
Musisz odnaleźć jeden z odłamków. Ich lokalizacje możesz zobaczyć na mini-mapie, wciskając lewy analog. Zaznaczono je niebieskimi kropkami. Najbliższy kamień znajduje się na szczycie wierzy, z której niedawno zeskoczyłeś [1]. Podczas wspinaczki może zaliczyć również kolejny punkt misji. Wystarczy, że trzymają się krawędzi wciśniesz KÓŁKO [2]. Żeby wykonać całe zadanie, znajdź jeszcze dwa odłamki z wybuchu.
- nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
- inFamous 2: Opis przejścia
- inFamous 2: Opis przejścia - Wprowadzenie
- inFamous 2: Prolog
- inFamous 2: Przeprawa do New Marais
- inFamous 2: Moment napędowy
- inFamous 2: Zguba
- inFamous 2: Karma to sucz
- inFamous 2: Ewolucja
- inFamous 2: Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo
- inFamous 2: Polowanie na Wolfa
- inFamous 2: Ciężkie chwile
- inFamous 2: Nadchodzi burza; Rozdarty
- inFamous 2: BUM!
- inFamous 2: Dowodzenie szarżą
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Ascension Parish
- inFamous 2: Ofiara
- inFamous 2: Przewodnik nie człowiek
- inFamous 2: Dobry staje się lepszy
- inFamous 2: Historie z przeszłości
- inFamous 2: Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów
- inFamous 2: Kampania serc i umysłów
- inFamous 2: Zaatakuj fort
- inFamous 2: Joseph Bertrand III
- inFamous 2: Włącz zasilanie we Floodtown
- inFamous 2: Promień Dunbara
- inFamous 2: Płonące studnie
- inFamous 2: Pole promieni; Wywiad na zajezdni
- inFamous 2: Nowa rodzina Nix
- inFamous 2: Zdemaskowanie Bertranda
- inFamous 2: Bestia jest blisko
- inFamous 2: Włącz zasilanie w Gas Works
- inFamous 2: Sztuczni przewodnicy
- inFamous 2: Jak z płatka; Oblicze zmiany
- inFamous 2: Demony
- inFamous 2: Straty
- inFamous 2: Ostatni fragment; Ostateczna decyzja
- inFamous 2: Opis przejścia
- nieSławny: inFamous 2: Opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
@up
Nie mam gry przy sobie, więc treści niestety nie napisze, ale mapki z wszystkimi gołębiami i odłamkami wybuchu znajdziesz w drugim poradniku im poświęconemu :)
wie ktoś gdzie są wszystkie gołębie?
brakuje mi ostatniego po stronie dobra.
Jak nie to czy może ktoś napisać jej treść?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Żeby rozpocząć zadanie, wdrap się na dach budynku, podejdź do białego wykrzyknika i wciśnij R1 [1] - Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523401843.jpg)

![Udaj się tam i wdrap na samą górę [1] - Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523401875.jpg)

![Jak ptak spadnie, skocz za nim na dół [1] - Zguba | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 - nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1125/1523401906.jpg)


