Pozostałe zadania | Ascension Parish | nieSławny inFamous 2 poradnik nieSławny: inFamous 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Śmigłowiec vs Potwory
Po rozmowie z mężczyzną udaj się w miejsce zaznaczone czerwonymi kropkami i pokonaj wszystkich znajdujących się tam wrogów, łącznie z helikopterem [1] i dwoma Niszczycielami [2]. Na początku radzę zając się mutantami, gdyż helikopter pomoże ci w walce przeciwko nim. Gdy zginą, zestrzel maszynę.
Polowanie
Za wykonanie tego zadania otrzymasz punkty złej karmy oraz stracisz dostęp do misji "Parada policji". Jeśli grasz dobrą postacią, radzę zrezygnować z tego zlecenia.
Twój zleceniodawca poprosi cię o zlikwidowanie pewnego mężczyzny, którego twarz możesz zobaczyć na wręczonym zdjęciu. Strefa w której ukrywa się cel została zaznaczona na twojej mapie [1]. Udaj się tam i odnajdź mężczyznę. Powinien przechadzać się na jednym z zewnętrznych okręgów placu [2]. Gdy go znajdziesz, zabij. W ten sposób ukończysz misję.
Król wzgórza
Za wykonanie tego zadania otrzymasz punkty złej karmy oraz stracisz dostęp do misji "Pluton egzekucyjny". Jeśli grasz dobrą postacią, radzę zrezygnować z tego zlecenia.
Od swej szalonej koleżanki dowiesz się, że rebelianci planują przeprowadzić egzekucję na członkach Milicji. Udaj na zaznaczony na mapie dach budynku [1], a następnie zrzuć więźniów Wybuchem alfa [2]. Gdy to zrobisz na niebie pojawi się helikopter. Zestrzel go z pomocą nowych kompanów, a zakończysz misję.
Pluton egzekucyjny
Za wykonanie tego zadania otrzymasz punkty dobrej karmy oraz stracisz dostęp do misji "Król wzgórza". Jeśli grasz złą postacią, radzę zrezygnować z tego zlecenia.
Od mieszkańca miasta dowiesz się, że Milicja przeprowadza egzekucję na szczycie pobliskiego budynku. Żeby sprawdzić, który to budynek, przytrzymaj TRÓJKĄT [1]. Wdrap się potem jak najszybciej na górę i zabij przeciwników, ratując jak największą ilość zakładników. Najlepiej wykończyć wrogów trzymając się krawędzi dachu i atakując stamtąd błyskawicami [2].
Polisa na życie
Gdy dziwna kobieta przestanie wreszcie gadać, otrzymasz zadanie pozbycia się wszystkich wrogów w okolicy [1]. Wśród nich znajdzie się również Pożeracz [2]. Taktykę na jego pokonanie znajdziesz w opisie zadania Ofiara (z wątku głównego). Resztę najlepiej szybko zabić przy pomocy Tornada jonowego.
Zemsta
Za wykonanie tego zadania otrzymasz punkty złej karmy oraz stracisz dostęp do misji "Dobry uczynek". Jeśli grasz dobrą postacią, radzę zrezygnować z tego zlecenia.
Po rozpoczęciu zadania biegnij cały czas za Nix [1]. Mutantka zaprowadzi cię do dwóch grup Milicji. Zabij wszystkich przeciwników, a zakończysz zadanie [2]. Nie powinno ci to sprawić większych kłopotów, bo twoja towarzyszka potrafi być bardzo pomocna.
Dobry uczynek
Za wykonanie tego zadania otrzymasz punkty dobrej karmy oraz stracisz dostęp do misji "Zemsta". Jeśli grasz złą postacią, radzę zrezygnować z tego zlecenia.
Od Kuo dowiesz się o mutantach, które zaatakowały miasto [1]. Pobiegnij za nią i pozbądź się dwóch grup przeciwników [2]. W jeden z nich znajdzie się Niszczyciel. Zabij jego obstawę przy pomocy Tornada jonowego, a wielkiego mutanta pozbądź się rzucanymi z dachu Granatami. Gdy bestia padnie, zadania zostanie zaliczone.
Kłopoty na cmentarzu
Laroche poprosi cię o oczyszczenie miejskiego cmentarza. Udaj się w zaznaczone miejsce i pomóż rebeliantom [1]. Przeciwników będzie na prawdę wielu, dlatego radzę jak najdłużej trzymać się razem z nowymi towarzyszami. Na początku pozbądź się przeciwników na ziemi, a gdy oni zginą wystrzelaj tych stacjonujących na grobowcach [2]. Nie wahaj się też używać Tornad jonowych. Szybko je zregenerujesz zbierając Ładunki jonowe z ciał przeciwników.
Przeszpiegi I
Jeden z mieszkańców poinformuje cię o bardzo szybkim mutancie, którego nie da się złapać [1]. Udaj się za nim w pościg, korzystając z ulepszonego Szybowania oraz ślizgając się po przewodach [2]. Dotrzesz w ten sposób do kryjówki stworów. Zabij wszystkich znajdujących się tam przeciwników, a zaliczysz zadanie.
Przeszpiegi II
Po rozmowie z jednym z mieszkańców miasta [1], udaj się do zaznaczonego na mapie punktu, gdzie ukrywa się mutant. Twoim zadaniem jest ściganie go, korzystając z Szybowania oraz kabli wiszących na budynkach [2]. W pewnym momencie możesz też skorzystać z przewodów tramwajowych. Gdy dotrzesz na miejsce, zabij wszystkich wrogów, a zakończysz zadanie.
Walka o wolność
Za wykonanie tego zadania otrzymasz punkty dobrej karmy oraz stracisz dostęp do misji "Trzeci stopień". Jeśli grasz złą postacią, radzę zrezygnować z tego zlecenia.
Od Kuo dowiesz się kolejnej akcji Milicji. Gangsterzy chcą zwabić potwory, wysyłając na bagna bezbronnych rebeliantów. Wszystkie ofiary zostały zaznaczone na mapie. Udaj się w te miejsca, zabij porywaczy, a następnie uwolnij więźniów strzelając w kajdany [1]. Musisz zrobić to dokładnie w takiej kolejności, bo jeśli uwolnisz rebelianta przed pokonaniem wszystkich wrogów, mężczyzna prawdopodobnie zginie. Gdy skończysz akcję ratunkową, wróć porozmawiać z Kuo [2].
Arsenał
Jeden z rebeliantów poprosi cię o pokonanie atakujących ich przeciwników. Musisz zniszczyć latający na niebie helikopter oraz zabić biegającego po ulicach Pożeracza. Na początku radzę zając się maszyną [1], a potem wykończyć stwora [2]. Taktyka taka sama co zwykle.
Okręt głupców
Mężczyzna poprosi cię o zniszczenie okrętu, który ostrzeliwuje mieszkańców [1]. Stań na brzegu i obrzucaj kuter Granatami alfa. Po kilku wybuchach, statek zatonie [2].