Przeprawa do New Marais | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 poradnik nieSławny: inFamous 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Przeprawa do New Marais
![]() | ![]() |
Na początku etapu nauczysz się posługiwać swoją nową bronią, zwaną Amp [1]. Żeby jej użyj, wciskaj kilkukrotnie KWADRAT. Będziesz w ten sposób wykonywał śmiercionośne sekwencje ciosów. Gdy nauczysz się już posługiwać nową zabawką, biegnij ścieżką cały czas prosto [2]. Twoim zdaniem jest odnalezienie moździerza Milicji i zniszczenie go.
![]() | ![]() |
Po przebiegnięciu kilkunastu metrów dojdziesz do dziurawego pomostu [1]. Przeskocz na drugą stronę wciskając X i przytrzymując w locie R1. W ten sposób zaczniesz szybować [2]. Jest to bardzo przydatna umiejętność pozwalająca pokonywać szerokie przepaście.
![]() | ![]() |
Gdy dotrzesz na drugi brzeg, zostaniesz zaatakowany przez oddział przeciwników [1]. Zabij ich przy pomocy Piorunów alfa, albo uderzając Ampem. Pocisków możesz unikać wykonując przewrotu (KÓŁKO). Kawałek dalej znajduje się duża platforma [2].
![]() | ![]() |
Wejdź po drabinie na górę i zabij znajdujących się tam wrogów [1]. Jeżeli stracisz zbyt dużo zdrowia, możesz w prosty sposób je zregenerować. Podejdź do znajdującego się na końcu platformy przełącznika i przytrzymaj L2. Cole wchłonie energie, ładując w ten sposób zdrowie i swoje moce [2].
![]() | ![]() |
Twoim kolejnym zdaniem jest włączenie maszyny znajdującej się po drugiej stronie jeziora [1]. Zadanie możesz wykonać na dwa sposoby:
Dobra karma - wystrzel w maszynę tyle kul aby zapaliła się zielona lampka [2]. Opuścisz w ten sposób most, ale idąc dalej będziesz musiał pokonać kilka oddziałów wrogów.
Zła karma - strzelaj w maszynę tak długo, aż wybuchnie. Wybuch zabije wszystkich wrogów, ale zginą również cywile, za co otrzymasz punkty złej karmy.
![]() | ![]() |
Po wykonaniu zadania przejdź na drugą stronę kładki. Otrzymasz tam nową zdolność, która uzależniona jest od twojego wcześniejszego wyboru [1]. Żeby sprawdzić jej działa, wciśnij START, wybierz zakładkę MOCE i przyjrzyj się umieszczonym na samym dole Doładowaniom Karmicznym [2].
![]() | ![]() |
Jeżeli wybrałeś dobre rozwiązanie czeka cię teraz walka z oddziałami milicji. Pierwszą grupkę z prawej najlepiej zabić przy pomocy granatu [1]. Wyceluj w przeciwników przytrzymując L1, a następnie rzuć granat wciskając KWADRAT. Dodatkowo możesz zdobyć kilka kolejnych punktów dobrej karmy, lecząc cywili na zachodzie [2].
![]() | ![]() |
Żeby to zrobić, przytrzymaj R1 oraz TRÓJKĄT [1]. Gdy wszyscy będą zdrowi biegnij dalej na południe, zabijając kolejnych wrogów. Po pewnym czasie dojdziesz do ostrzeliwanego pomostu [2]. Przebiegnij po nim szybko, unikając strzałów z moździerza [2].
![]() | ![]() |
Na południowym krańcu wyspy zatrzymaj się i wystrzel kilka pocisków w cysternę po drugiej stronie jeziora [1]. Jej wybuch zniszczy również stanowisko Milicji. Skacząc po unoszących się na wodzie odłamkach i używając szybowania, przedostań się na gruzowisko [2].
![]() | ![]() |
Z prawej strony będą stały podtopione ściany [1]. Doleć do pierwszej z nich przy pomocy szybowania, a następnie przeskocz po kolejnych na następną platformę. Do jednego z jej krańców przyczepiony jest kabel. Wskocz na niego i przejedź na drugą stronę [2].
![]() | ![]() |
Kawałek dalej czeka na ciebie przeciwnik z pancerną osłoną. Wciskając KÓŁKO schowaj się za barykadą [1], a następnie rzuć w jego kierunku granat [2].
![]() | ![]() |
Po walce skorzystaj z kolejnego kabla [1]. Gdy przewód się skończy, użyj szybowania i wyląduj bezpiecznie na następnej wysepce [2].
![]() | ![]() |
W dalszą drogę udaj się po zniszczonych rurach [1]. Zanim z nich zeskoczysz, rzuć dwa granaty. Pierwszego w przeciwnikach po drugiej stronie platformy [2], a drugiego w wroga za osłoną.
![]() | ![]() |
Gdy droga będzie wolna, zniszcz wieżyczkę przytrzymując R1 [1]. Otrzymasz za to kilka punktów doświadczenia. Kawałek dalej jest kolejny przewód, który zaprowadzi cię do miasta [2]. Kilka sekund po wylądowaniu etap dobiegnie końca.