Przeprawa do New Marais | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 poradnik nieSławny: inFamous 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Przeprawa do New Marais
Na początku etapu nauczysz się posługiwać swoją nową bronią, zwaną Amp [1]. Żeby jej użyj, wciskaj kilkukrotnie KWADRAT. Będziesz w ten sposób wykonywał śmiercionośne sekwencje ciosów. Gdy nauczysz się już posługiwać nową zabawką, biegnij ścieżką cały czas prosto [2]. Twoim zdaniem jest odnalezienie moździerza Milicji i zniszczenie go.
Po przebiegnięciu kilkunastu metrów dojdziesz do dziurawego pomostu [1]. Przeskocz na drugą stronę wciskając X i przytrzymując w locie R1. W ten sposób zaczniesz szybować [2]. Jest to bardzo przydatna umiejętność pozwalająca pokonywać szerokie przepaście.
Gdy dotrzesz na drugi brzeg, zostaniesz zaatakowany przez oddział przeciwników [1]. Zabij ich przy pomocy Piorunów alfa, albo uderzając Ampem. Pocisków możesz unikać wykonując przewrotu (KÓŁKO). Kawałek dalej znajduje się duża platforma [2].
Wejdź po drabinie na górę i zabij znajdujących się tam wrogów [1]. Jeżeli stracisz zbyt dużo zdrowia, możesz w prosty sposób je zregenerować. Podejdź do znajdującego się na końcu platformy przełącznika i przytrzymaj L2. Cole wchłonie energie, ładując w ten sposób zdrowie i swoje moce [2].
Twoim kolejnym zdaniem jest włączenie maszyny znajdującej się po drugiej stronie jeziora [1]. Zadanie możesz wykonać na dwa sposoby:
Dobra karma - wystrzel w maszynę tyle kul aby zapaliła się zielona lampka [2]. Opuścisz w ten sposób most, ale idąc dalej będziesz musiał pokonać kilka oddziałów wrogów.
Zła karma - strzelaj w maszynę tak długo, aż wybuchnie. Wybuch zabije wszystkich wrogów, ale zginą również cywile, za co otrzymasz punkty złej karmy.
Po wykonaniu zadania przejdź na drugą stronę kładki. Otrzymasz tam nową zdolność, która uzależniona jest od twojego wcześniejszego wyboru [1]. Żeby sprawdzić jej działa, wciśnij START, wybierz zakładkę MOCE i przyjrzyj się umieszczonym na samym dole Doładowaniom Karmicznym [2].
Jeżeli wybrałeś dobre rozwiązanie czeka cię teraz walka z oddziałami milicji. Pierwszą grupkę z prawej najlepiej zabić przy pomocy granatu [1]. Wyceluj w przeciwników przytrzymując L1, a następnie rzuć granat wciskając KWADRAT. Dodatkowo możesz zdobyć kilka kolejnych punktów dobrej karmy, lecząc cywili na zachodzie [2].
Żeby to zrobić, przytrzymaj R1 oraz TRÓJKĄT [1]. Gdy wszyscy będą zdrowi biegnij dalej na południe, zabijając kolejnych wrogów. Po pewnym czasie dojdziesz do ostrzeliwanego pomostu [2]. Przebiegnij po nim szybko, unikając strzałów z moździerza [2].
Na południowym krańcu wyspy zatrzymaj się i wystrzel kilka pocisków w cysternę po drugiej stronie jeziora [1]. Jej wybuch zniszczy również stanowisko Milicji. Skacząc po unoszących się na wodzie odłamkach i używając szybowania, przedostań się na gruzowisko [2].
Z prawej strony będą stały podtopione ściany [1]. Doleć do pierwszej z nich przy pomocy szybowania, a następnie przeskocz po kolejnych na następną platformę. Do jednego z jej krańców przyczepiony jest kabel. Wskocz na niego i przejedź na drugą stronę [2].
Kawałek dalej czeka na ciebie przeciwnik z pancerną osłoną. Wciskając KÓŁKO schowaj się za barykadą [1], a następnie rzuć w jego kierunku granat [2].
Po walce skorzystaj z kolejnego kabla [1]. Gdy przewód się skończy, użyj szybowania i wyląduj bezpiecznie na następnej wysepce [2].
W dalszą drogę udaj się po zniszczonych rurach [1]. Zanim z nich zeskoczysz, rzuć dwa granaty. Pierwszego w przeciwnikach po drugiej stronie platformy [2], a drugiego w wroga za osłoną.
Gdy droga będzie wolna, zniszcz wieżyczkę przytrzymując R1 [1]. Otrzymasz za to kilka punktów doświadczenia. Kawałek dalej jest kolejny przewód, który zaprowadzi cię do miasta [2]. Kilka sekund po wylądowaniu etap dobiegnie końca.