Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo | Opis przejścia nieSławny inFamous 2 poradnik nieSławny: inFamous 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Bertrand wchodzi na scenę
Po płomiennej mowie Bertranda [1], na scenę wkroczy kilka mutantów, których Cole musi się pozbyć [2]. Najlepiej zrobić do przy pomocy Ampa. Jeśli milicja będzie ci przeszkadzać lub zostaniesz otoczony, odbiegnij kawałek dalej, naładuj energię i wróć w wir walki. Pamiętaj tylko, żeby nie oddalać się od katedry, bo misja zakończy się porażką.
Gdy wszystkie stwory zginą, pobiegnij jak najszybciej do limuzyny Bertranda [1]. Samochód zacznie po chwili uciekać. Aby go dogonić musisz wejść na przewody wiszące po lewej stronie jezdni i ślizgać się po nich cały czas prosto [2]. W pewnym momencie limuzyna skręci w lewo. Zrób to samo, cały czas korzystając z przewodów. Kable oznaczone są pomarańczowymi światłami, aby ułatwić ich odnalezienie. Podczas pogoni będziesz musiał też uważać na milicję, która zacznie wystrzeliwać w twoim kierunku rakiety. Jeśli spadniesz, odszukaj jak najszybciej wiszący nisko kabel i kontynuuj pościg.
Gdy wreszcie dotrzesz do limuzyny, wciśnij X, a odpali się odpowiednią cut-scenka [1]. Po jej zakończeniu na niebie pojawi się helikopter, który musisz zniszczyć [2]. Udaj się jak najszybciej na plan na południu i schowaj po jednym z dachów. Możesz teraz wychodzić co jakiś czas na wolny teren, ostrzeliwać przeciwnika i ponownie chować się w bezpieczne miejsce. Bardzo przydatne w walce są Pioruny artyleryjskie, gdyż mają dużą dłuższy zasięg od zwykłych pocisków. Jak helikopter przestanie na chwilę strzelać, prawdopodobnie za chwilę wystrzeli dwie potężne rakiety. Przygotuj się na ten atak, chowając za jednym z budynków. Po tym jak maszyna wybuchnie, misja dobiegnie końca.
Bombowe widmo
Jeden z mieszkańców miasta zauważył dziwny obiekt wiszący na ścianie. Podejdź do budynku i zbadaj znalezisko [1]. Przedmiot okaże się bombą i wybuchnie ci prosto w twarz. Teraz twoim zadaniem jest odszukanie drugiego ładunku i unieszkodliwienie go [2]. Do celu zaprowadzi cię twój poprzedni rozmówca. Podejdź do bomby i wyssij z niej energie przytrzymując przycisk L2. Gdy przedmiot będzie nieszkodliwy, podnieś go (R1), a zakończysz zadanie.
Wykonując tą misję odblokujesz dwa nowe sposoby zdobywania karmy. Za rozbrajanie ładunków otrzymasz jej dobrą wersję [1], a za kradzież odłamków punkty złej [2].