Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NHL 07 - poradnik do gry

NHL 07 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gra w przewadze, osłabieniu | Jak grać w NHL 07 poradnik NHL 07

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Jak grać w NHL 07, Gra w przewadze/osłabieniu

Na lodowisku jeździ sędzia, który lubi wlepiać czasem kary za brutalne wejścia ciałem. W takiej sytuacji może się zdarzyć, że na tafli lodu będzie czterech Twoich zawodników, a pięciu graczy sterowanych przez komputer. Wtedy mówimy o grze w osłabieniu (4 na 5, lecz również może zdarzyć się sytuacja 3 na 5).

Kara zazwyczaj trwa dwie minuty, jednak jest to wystarczająco dużo czasu, by komputer władował nam kilka bramek. Oczywiste jest, że nie uda Ci się pokryć wszystkich przeciwników, a gdy będziesz atakował jeden dodatkowy obrońca skutecznie utrudni Ci zadanie. Gra w osłabieniu powinna być grą na czas. Jedynie weterani chlubią się strzelaniem Shorthand'ów, czyli goli właśnie podczas takich sytuacji.

Jak widać na powyższym obrazku Colorado Avalanche (koszulki biało-bordowe) nie ma żadnych szans na stworzenie groźnej akcji - Gra w przewadze, osłabieniu | Jak grać w NHL 07 - NHL 07 - poradnik do gry

Jak widać na powyższym obrazku Colorado Avalanche (koszulki biało-bordowe) nie ma żadnych szans na stworzenie groźnej akcji. Przez te dwie minuty powinniśmy zatem starać się jak najdłużej przetrzymać krążek przy własnym kiju i nie oddawać go przeciwnikowi. W ostateczności można też wystrzelić go z własnej tercji defensywnej pod drugą, lecz należy pamiętać o Icingu.

Zupełnie inaczej przedstawia się sytuacja gdy to my gramy w przewadze. Niezmiernie łatwo jest stworzyć "zamek" i bawić się z obroną przeciwnika.

1 - Gra w przewadze, osłabieniu | Jak grać w NHL 07 - NHL 07 - poradnik do gry
Wymiana krążka między obrońcami pod niebieską linią - Gra w przewadze, osłabieniu | Jak grać w NHL 07 - NHL 07 - poradnik do gry

Wymiana krążka między obrońcami pod niebieską linią.

Na powyższych rysunkach widzimy klasyczny zamek. Naszych zawodników jest czterech, komputer ma ich tylko trzech. Obrońcy ustawiają się przy niebieskiej linii a napastnicy starają się wystawić na dogodną pozycję. Nie musze chyba wspominać, jak użyteczne jest tu Open Ice Control.

Jeden z naszych zawodników przez cały czas jest czysty. Do niego zatem podajemy i już od nas tylko zależy jak przeprowadzimy akcję. Strzelić bramkę podczas gry w przewadze jest bardzo łatwo.