Dynasty Mode, Rules | Game Mods w NHL 07 poradnik NHL 07
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Dynasty Mode, Rules
Penalties - suwak ten odpowiada za liczbę kar, które sędziowie nakładają na zawodników. Jeżeli masz ochotę na agresywną grę i nie chcesz tracić bramek w osłabieniu obniż tę opcję do minimum.
Fighting - kolejny suwak, który decyduje jak często gracze będą wdawać się w bójki. Im wyższa wartość tym częściej bijatyki będą możliwe.
Offsides - spalone. On włącza, Off wyłącza. Natomiast Delayed sprawia, że sędzia zasygnalizuje "spalony opóźniony". Tzn. gdy krążek wyleci na obronną tercję drużyny, lecz żaden z atakujących hokeistów go nie dotknie. Atak na bramkę będzie możliwy dopiero, gdy wszyscy zawodnicy nacierający opuszczą obronne pole przeciwnika.
Icing - niedozwolone uwolnienie. Odpowiada za włączenie/wyłączenie. Icing to wybijanie krążka od własnej bramki pod bramkę przeciwnika. Jeżeli my wybiliśmy krążek i jako pierwsi dotkniemy go w defensywnym polu przeciwnika gra zostanie przerwana. No Touch Icing oznacza, że każde przerzucenie krążka z własnej strefy obronnej do strefy obronnej oponenta kończy się przerwaniem gry - bez znaczenia będzie, czy to my czy to przeciwnik pierwszy dotknie krążek.
2 Line Pass - podanie przez dwie linie. Standardowo na lodowisku nie wolno podawać krążka przez dwie linie (defensywną/ofensywną niebieską oraz neutralną czerwoną) jednocześnie. Jeżeli nie chcesz się przejmować takimi "szczegółami" to możesz sobie grę umilić wyłączając te opcję.