Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Necropolis - poradnik do gry

Necropolis - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pancerze | Wyposażenie | Necropolis poradnik Necropolis

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Podobnie jak wszystkie pozostałe elementy ekwipunku, pancerze nie mają jasno określony statystyk, więc wszystko zależy od stopnia zbroi. Staraj się jak najszybciej zdobyć zbroję najwyższego stopnia, ponieważ mimo braku konkretnych statystyk można odczuć stopień w jaki lepszy pancerz neutralizuje otrzymane obrażenia.

Nawet najlepszy pancerz ci nie pomoże jeśli będziesz nieuważny. - Pancerze | Wyposażenie | Necropolis - Necropolis - poradnik do gry
Nawet najlepszy pancerz ci nie pomoże jeśli będziesz nieuważny.

W poniższym rozdziale znajdziesz kilka słów na temat każdego z dostępnych pancerzy w grze.

Rząd 1

Założenie wobec pancerzy pierwszego stopnia jest takie, że każdy z nich zapewnia jeden punkt redukcji odniesionych obrażeń.

Nazwa

Koszt (klejnoty)

Komentarz

Szaty Czarnej Straży

500

Podstawowe wyposażenie dostępne już od początku rozgrywki. Ciężko zaznaczyć, czy posiada jakieś specjalne właściwości ale najlepszym rozwiązaniem jest stosunkowo szybka wymiana tego pancerza.

Zbroja Strzelca

650

Jak wskazuje nazwa pancerza, zbroja zapewnia dodatkowe właściwości związane z walką dystansową. Ciężko w jakikolwiek sposób to potwierdzić, ponieważ na tym etapie rozgrywki jest bardzo mała szansa na zdobycie kuszy.

Zbroja Niewidzialności

800

Najdroższy wśród pancerzy pierwszego rzędu. Jedyne co udało mi się zauważyć podczas korzystania z tego pancerza, to delikatnie zwiększona szybkość poruszania i zasięg skoku.

Rząd 2

Podobnie jak w poprzednim przypadku zakładamy, że każdy pancerz drugiego rzędu poprawia statystykę związaną z redukcją otrzymywanych obrażeń.

Nazwa

Koszt (klejnoty)

Komentarz

Zbroja płytowa

875

Korzystając z tego pancerza zauważyłem nieznaczny spadek siły skoku i trudności związane z dostaniem się na wyższe poziomy lokacji. Może to być oczywiście jedynie subiektywne odczucie ale w opisie pancerza, jest wzmianka o tym, że korzystając z niego jesteśmy jak kamień zrzucony ze schodów, co może mieć związek z docelowym ciężarem zbroi.

Zbroja z Baraniego Łba

1200

W przypadku tej zbroi opis wskazuje na zwiększoną szybkość. Przy szybkiej zmianie pomiędzy dwoma pancerzami da się odczuć lekki wzrost szybkości poruszania i krótsze animacje ciosów.

Rząd 3

Kolejny rząd pancerzy to dodatkowy modyfikator do redukcji obrażeń. Poza tym poszczególne zbroje mają swoje unikalne właściwości.

Nazwa

Koszt (klejnoty)

Komentarz

Demoniczna Zbroja

1600

Korzystanie ze zbroi skutecznie redukuje obrażenia wynikające z ognia. Sprawdzone poprzez wbieganie w ognisko i zatrzymywanie się w nim na dłuższą chwilę.

Zbroja Leśnego

Wartownika

1750

W tym przypadku nie zauważyłem wielu dodatkowych efektów, jak chociażby odporność na żywioły jak w przypadku poprzedniego pancerza. O wiele częściej udawało mi się przewracać przeciwników, więc tutaj bym widział jakiś punkt zaczepienia.

Zbroja Pustynnego

Wędrowca

2000

Podobnie jak przy poprzednich rzędach pancerzy, ta zbroja podnosi współczynnik szybkości poruszania i ataku.

Rząd 4

Zakładając że każdy dodatkowy rząd pancerzy zapewnia premię do redukcji obrażeń, możemy uznać, że ostatni wachlarz pancerzy zapewnia dalsze premie. Widać to oczywiście po odnoszonych obrażeniach, ale warto zaznaczyć, że dostęp do pancerzy tego typu zyskujemy bardzo późno, gdy przeciwnicy są na tyle silni, że nie mamy zbyt dużej płaszczyzny do porównania efektów.

Nazwa

Koszt (klejnoty)

Komentarz

Zbroja Wodza

2200

Poza oczywistą redukcją obrażeń, pancerz obniża współczynnik skoku bohatera.

Zbroja Dziewiątej

Tajemnicy

2400

Lekko zwiększona szybkość poruszania i ataku. Pancerz na pewno NIE zapewnia odporności na ogień i lód.

Zbroja Myśliwego z

Mokradeł

2500

Zwiększona szybkość poruszania i ataku. Jeżeli pancerz zapewnia jakieś dodatkowe bonusy (bo powinien), nie udało mi się ich odnotować.

Zbroja Ukrycia

2750

Znacznie zwiększona szybkość ataku i poruszania. Jedyne co udało mi się zaobserwować, to duża (lub całkowita) odporność na utratę równowagi.