Pancerze | Wyposażenie | Necropolis poradnik Necropolis
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Podobnie jak wszystkie pozostałe elementy ekwipunku, pancerze nie mają jasno określony statystyk, więc wszystko zależy od stopnia zbroi. Staraj się jak najszybciej zdobyć zbroję najwyższego stopnia, ponieważ mimo braku konkretnych statystyk można odczuć stopień w jaki lepszy pancerz neutralizuje otrzymane obrażenia.
W poniższym rozdziale znajdziesz kilka słów na temat każdego z dostępnych pancerzy w grze.
Rząd 1
Założenie wobec pancerzy pierwszego stopnia jest takie, że każdy z nich zapewnia jeden punkt redukcji odniesionych obrażeń.
Nazwa | Koszt (klejnoty) | Komentarz |
Szaty Czarnej Straży | 500 | Podstawowe wyposażenie dostępne już od początku rozgrywki. Ciężko zaznaczyć, czy posiada jakieś specjalne właściwości ale najlepszym rozwiązaniem jest stosunkowo szybka wymiana tego pancerza. |
Zbroja Strzelca | 650 | Jak wskazuje nazwa pancerza, zbroja zapewnia dodatkowe właściwości związane z walką dystansową. Ciężko w jakikolwiek sposób to potwierdzić, ponieważ na tym etapie rozgrywki jest bardzo mała szansa na zdobycie kuszy. |
Zbroja Niewidzialności | 800 | Najdroższy wśród pancerzy pierwszego rzędu. Jedyne co udało mi się zauważyć podczas korzystania z tego pancerza, to delikatnie zwiększona szybkość poruszania i zasięg skoku. |
Rząd 2
Podobnie jak w poprzednim przypadku zakładamy, że każdy pancerz drugiego rzędu poprawia statystykę związaną z redukcją otrzymywanych obrażeń.
Nazwa | Koszt (klejnoty) | Komentarz |
Zbroja płytowa | 875 | Korzystając z tego pancerza zauważyłem nieznaczny spadek siły skoku i trudności związane z dostaniem się na wyższe poziomy lokacji. Może to być oczywiście jedynie subiektywne odczucie ale w opisie pancerza, jest wzmianka o tym, że korzystając z niego jesteśmy jak kamień zrzucony ze schodów, co może mieć związek z docelowym ciężarem zbroi. |
Zbroja z Baraniego Łba | 1200 | W przypadku tej zbroi opis wskazuje na zwiększoną szybkość. Przy szybkiej zmianie pomiędzy dwoma pancerzami da się odczuć lekki wzrost szybkości poruszania i krótsze animacje ciosów. |
Rząd 3
Kolejny rząd pancerzy to dodatkowy modyfikator do redukcji obrażeń. Poza tym poszczególne zbroje mają swoje unikalne właściwości.
Nazwa | Koszt (klejnoty) | Komentarz |
Demoniczna Zbroja | 1600 | Korzystanie ze zbroi skutecznie redukuje obrażenia wynikające z ognia. Sprawdzone poprzez wbieganie w ognisko i zatrzymywanie się w nim na dłuższą chwilę. |
Zbroja Leśnego Wartownika | 1750 | W tym przypadku nie zauważyłem wielu dodatkowych efektów, jak chociażby odporność na żywioły jak w przypadku poprzedniego pancerza. O wiele częściej udawało mi się przewracać przeciwników, więc tutaj bym widział jakiś punkt zaczepienia. |
Zbroja Pustynnego Wędrowca | 2000 | Podobnie jak przy poprzednich rzędach pancerzy, ta zbroja podnosi współczynnik szybkości poruszania i ataku. |
Rząd 4
Zakładając że każdy dodatkowy rząd pancerzy zapewnia premię do redukcji obrażeń, możemy uznać, że ostatni wachlarz pancerzy zapewnia dalsze premie. Widać to oczywiście po odnoszonych obrażeniach, ale warto zaznaczyć, że dostęp do pancerzy tego typu zyskujemy bardzo późno, gdy przeciwnicy są na tyle silni, że nie mamy zbyt dużej płaszczyzny do porównania efektów.
Nazwa | Koszt (klejnoty) | Komentarz |
Zbroja Wodza | 2200 | Poza oczywistą redukcją obrażeń, pancerz obniża współczynnik skoku bohatera. |
Zbroja Dziewiątej Tajemnicy | 2400 | Lekko zwiększona szybkość poruszania i ataku. Pancerz na pewno NIE zapewnia odporności na ogień i lód. |
Zbroja Myśliwego z Mokradeł | 2500 | Zwiększona szybkość poruszania i ataku. Jeżeli pancerz zapewnia jakieś dodatkowe bonusy (bo powinien), nie udało mi się ich odnotować. |
Zbroja Ukrycia | 2750 | Znacznie zwiększona szybkość ataku i poruszania. Jedyne co udało mi się zaobserwować, to duża (lub całkowita) odporność na utratę równowagi. |