Poradnik do gry - J'Nanin cz. I | Myst III Exile poradnik Myst III: Exile
Ostatnia aktualizacja: 15 października 2019
Wiem, że czujesz się obco w tym świecie, ale naprawdę nie mamy teraz czasu, by wyjaśniać, co to za wyspa. Ale przyznasz, że piękna, prawda?
| Ruszaj za tym przeklętym złodziejem. Wespnij się drabiną po skale do góry i ciągle za nim w kierunku Obserwatorium. |
| Nie udało się go złapać? Drzwi zablokowane? Trudno, będziemy musieli się tam dostać inną drogą. Ruszaj z powrotem, drabiną w dół, potem następną, aż znajdziesz się na piasku. |
| Teraz skręć w prawo i idź cały czas przed siebie starając się zapamiętywać charakterystyczne elementy otoczenia. Po chwili dotrzesz do wykutych w skale, stromych schodów prowadzących w dół. |
| Zejdź nimi, pod skałą o wdzięcznej nazwie "Whistling Rock". |
| Widzisz żółtozieloną kładkę, która doprowadza do małego domku nad wodą? Idź tam. |
| Otwórz drzwi i wejdź. Po lewej stronie zobaczysz lewar, pociągnij go i ruszaj śmiało naprzód. |
| Rozejrzyj się, a pomiędzy wspaniałymi roślinami zauważysz złoty przycisk. Kiedy go naciśniesz, otworzy się bramka. |
| Jesteśmy w domku. A może już w Obserwatorium? Poświęć chwilę, by dokładnie rozejrzeć się po pomieszczeniu. Po prawej stronie, w hamaku, znajdziesz bardzo ważną książkę. |
| To Dziennik Saavedro (tak nazywa się ten, poszukiwany przez nas, złodziejaszek). |
| Pomoże ci on uniknąć wielu niespodzianek przygotowanych zapewne przez tego nieszczęśnika. Często będziemy do tej książki zaglądać. |
| Przyjrzyj się ciekawemu urządzeniu z wiszącymi figurkami. |
| Obejrzyj kule pod ścianą. |
| Potem podejdź do biurka. Generator, jakieś rozerwane kable, roślina i coś brzęczącego. A jakby tak te kabelki przełączyć? Interesujące doświadczenie, z którego wnioski warto zapamiętać. |
| Dobra, koniec zabawy. Widzisz to duże urządzenie w kącie? To winda. |
| Z tyłu zobaczysz dźwignię, ale jeszcze jej nie ruszaj. |
| Wsiądź do środka i dopiero teraz, przez okienko, pociągnij za wajchę. Jedziemy do góry. |
| Nie możesz wysiąść? Tak, coś musi być uszkodzonego w mechanizmie windy, skoro drzwi nie ustawiają się w stronę wyjścia. |
| A przez szybę widać, że Saavedro coś knuje. Naciśnij przycisk i zjedź na dół. Musimy bliżej przyjrzeć się maszynerii dźwigu. Wysiądź, podejdź do dźwigni z tyłu windy i pociągnij za nią. Dźwig pojechał do góry. |
| Teraz zejdź na dół, do szybu. |