Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered poradnik Murdered: Śledztwo Zza Grobu

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Rozdział 4 - Znajomość teleportacji

Idź na cmentarz, położony jest nieopodal miejsca, gdzie rozwiązałeś zadanie poboczne "Wzgardzona". Zadanie główne "Udaj się na Cmentarz Popiołów zostanie wykonane. Rozpocznie się nowe zadanie główne

"Znajdź miejsce zbrodni"

Musisz odnaleźć miejsce zbrodni i jednocześnie Joy - Twoją towarzyszkę. To zadanie stanie się aktywne po dotarciu na cmentarz. Na północ od Ciebie jest most, na nim możesz porozmawiać z duchem mężczyzny. Przejdź przez most, a włączy się scenka. Po niej zadanie "Znajdź miejsce zbrodni" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Zbadaj miejsce zbrodni"

Musisz ustalić, czy to miejsce wiąże się jakoś ze zbrodniami Dzwonnika. To zadanie stanie się aktywne po przekroczeniu mostu na cmentarzu.

Tak wygląda cmentarz nocą. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Tak wygląda cmentarz nocą.

Udaj się nad rzekę i skorzystaj z opcji: ujawnij, a następnie analizuj szczegóły. Pojawi się ciało. Musisz odpowiedzieć na pytanie: czego możesz się dowiedzieć oglądając zwłoki. Wybierz: Wyrzucone na brzeg, Obdarte, Nie żyje. Zdobędziesz wskazówkę: Duch mężczyzny widział ciało do sprawy Brzeg - 1 z 10 wskazówek. Jednocześnie masz 1 z 8 wskazówek potrzebnych do odpowiedzi na pytanie: czy to miejsce ma związek ze zbrodniami Dzwonnika. Porozmawiaj z duchem dziewczyny, która siedzi nieopodal pod nagrobkiem. Zdobędziesz wskazówkę: Coś na wybrzeżu. Porozmawiaj teraz z duchem mężczyzny nieopodal mostu. Zdobędziesz wskazówkę: Ukryte w zaroślach. Obejrzyj teraz kamień na ścieżce. Zdobędziesz wskazówkę: Obruszony kamień. Udaj się na brzeg, na prawo od ciała. Są tam krzaki, które zbadaj. Zdobędziesz wskazówkę: Ciemne zarośla. Niestety jest tam za ciemno, aby coś dostrzec.

Razem z dziewczyną stanowicie zgrany duet. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Razem z dziewczyną stanowicie zgrany duet.

Przyjrzyj się taśmie policyjnej na drzewie, na południe od mostu. Zdobędziesz wskazówkę: Taśma policyjna. Na brzegu na prawo od ciała, są ślady w błocie. Przyjrzyj im się, a zdobędziesz wskazówkę: Ślady na brzegu. Koło Joy jest łopata oparta o grób. Gdy jej się przyjrzysz uważnie, zdobędziesz wskazówkę: Łopata grabarza. Porozmawiaj z Joy, a dziewczyna wyciągnie z krzaków linę. Przyjrzyj się jej. Musisz teraz wybrać wskazówkę, która podpowie Ci, gdzie widziałeś już tę linę. Wybierz: Sposób mordowania ofiar. Zdobędziesz wskazówkę: Podobieństwo między ofiarami Dzwonnika.

Prawidłowa odpowiedź to obrazek ze skrępowanymi rękoma. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Prawidłowa odpowiedź to obrazek ze skrępowanymi rękoma.

Zadanie główne "Zbadaj miejsce zbrodni" zostanie zakończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Porozmawiaj z Joy"

Po prostu zagadaj do dziewczyny. To zadanie stanie się aktywne po wybraniu wskazówki, która naprowadzi Cię na trop, gdzie widziałeś już linę. Gdy już odbędziesz rozmowę z towarzyszką, zadanie główne "Porozmawiaj z Joy" zostanie zakończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Goń ducha Sophii"

Musisz dogonić ducha i z nim porozmawiać. Zadanie to stanie się aktywne po rozmowie z Joy. Nie masz wyjścia, musisz udać się za duchem. Po drodze czekają Cię starcia z demonami. Na początek czekają na Ciebie 3 demony. Pierwszego z nich spotkasz przy ścieżce. Poczekaj, aż się odwróci, zajdź go od tyłu i zabij. Na lewo jest latarnia. Idź dalej ścieżką, aż dojdziesz do muru. Czeka już na Ciebie następny demon. Są tam białe poświaty, w których możesz się chować. Koło muru jest kruk, który może odwracać uwagę potworów. Drugiego z wrogów powinieneś bez problemu wykończyć. Jeżeli Ci się nie uda, to chowaj się w poświatach i szybko między nimi się przemieszczaj. Po chwili przeciwnik straci zainteresowanie Tobą. I będziesz mógł go znowu zajść od tyłu i wykończyć. Ostatni z adwersarzy jest na lewo. Są też tam pola ochronne. Ukryj się w nim, a kiedy potwór będzie koło Ciebie przechodził, zaatakuj go i wykończ. Idź do muru jest na nim napis: Ashland Cemetery Silent Shores.

Nieopodal stoczysz bitwę z demonami. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Nieopodal stoczysz bitwę z demonami.

Przejdź przez przejście w murze, dojdziesz do drogowskazu. Idź w lewo i przejdź przez dziurę w murze. Zobaczysz ducha wbiegającego na górę. Idź za nim, a dojdziesz do grupy ludzi rozmawiających przy drogowskazie. Wbiegnij po schodach na lewo i dojdź do domu, przed którym jest stół. Wejdź do budynku. Na dole jest duch mężczyzny, z którym możesz pogawędzić. Możesz przyjrzeć się przedmiotom leżącym na stole przed nim. Naprzeciw schodów jest kolejny stół, znajdują się na nim narzędzia do amputacji. Za schodami jest łóżko, w którym leży duch dziewczyny. Możesz z nią porozmawiać. Wejdź po schodach na górę. Zobaczysz ściganego ducha i po scence poznasz technikę teleportacji. Teleportuj się gdzieś blisko i odblokuj osiągniecie: "Teleport".

Jedynym rozwiązaniem na przedostanie się na druga stronę jest teleportacja. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Jedynym rozwiązaniem na przedostanie się na druga stronę jest teleportacja.

Teleportuj się na drugą stronę, dojdź do przepaści i znów skorzystaj z nowej mocy. Dojdziesz do zablokowanego przejścia. Znów skorzystaj z teleportu i przenieś się przez szczelinę na drugą stronę. Zejdź po schodach i idź jedyną możliwą drogą. Dalsza droga będzie zablokowana, ale od czego jest teleport. Zobaczysz znów ducha Sophii, który zniknie na górze, na dachu. Przenieś się na dach, a potem na ten ostatni na wprost. Potem nie pozostaje Ci nic innego niż przeniesienie się w lewo. Miń grupkę ludzi, jeden z nich ma kamerę, a inny trzyma mikrofon. Wejdź po schodach i teleportuj się przez dziurę w płocie.

Za tym murem czai się niebezpieczeństwo. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Za tym murem czai się niebezpieczeństwo.

Masz do pokonania 3 demony. To najtrudniejsza walka z nimi jak do tej pory. Musisz obrać specjalną taktykę. Na szczęście są poświaty, w których możesz się chować(najwięcej blisko muru, przez który trafiłeś do tej lokacji). Jest też kruk, dzięki któremu możesz odwrócić uwagę najbliższego demona. Jest on najprostszy do wyeliminowania. Poczekaj aż będzie odwrócony i zajdź go od tyłu i zlikwiduj. Dwa pozostałe stwory często są blisko siebie. Z dwoma naraz nie próbuj walczyć, nie masz szans.

Biała poświata chroni Cię przed demonami. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Biała poświata chroni Cię przed demonami.

Blisko tych dwóch pozostałych wrogów jest mało poświat. Kiedy Cię zauważą, będziesz musiał uciekać biegnąc w okolice wejścia do lokacji. Jest tam stosunkowo dużo poświat. Sensownym sposobem jest odczekanie, kiedy jeden z wrogów odejdzie trochę dalej i teleportuj się za plecy drugiego z przeciwników(tego bliżej Ciebie). Gdy już się przeniesiesz w okolice demona, natychmiast go zlikwiduj i uciekaj na początek lokacji. Zostanie Ci tylko jeden adwersarz do pokonania. Gdy uda się na zachód(demony poruszają się z góry ustalonymi ścieżkami.), teleportuj się za niego. Podejdź go od tyłu i wyeliminuj. W ten sposób dalsza droga stanie otworem. Idź na wprost miejsca, gdzie jest kruk, aż dojdziesz do muru. Skręć w lewo i przejdź przez ogrodzenie.

Na ogrodzeniu jest napis: Danger- Keep Out. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Na ogrodzeniu jest napis: Danger- Keep Out.

Idź w dół ścieżką, która skręci w lewo i następnie w prawo. Dojdziesz do drzewa nad wodą. Porozmawiaj z duchem. Zadanie główne "Goń ducha Sophii" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Zbadaj to, co wskazuje duch Sophii"

Musisz się dowiedzieć, co chce Ci przekazać duch. To zadanie stanie się aktywne po rozmowie z Sophią na brzegu. Przyjrzyj się drzewu - zbadaj szczegóły. Masz połączyć wskazówkę z dźwiękiem. Wybierz: Pęknięcie. Zadanie "badaj to, co wskazuje duch Sophii" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Dowiedz się, co wie duch Sophii"

Musisz wyciągnąć od zjawy informacje. To zadanie stanie się aktywne po skojarzeniu dowodu z dźwiękiem. Zdobędziesz dwie wskazówki do sprawy Jezioro. Mianowicie: Dzwonnik na cmentarzu i Duch Sophii. Złap niematerialną istotę za rękę. Zdobędziesz wskazówkę: Cyrograf. Kiedy ponownie wykonasz tę samą czynność, zdobędziesz wskazówkę: Znak Dzwonnika do sprawy Jezioro.

Drzewo to klucz do rozwiązania zagadki. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Drzewo to klucz do rozwiązania zagadki.

Zadanie główne "Dowiedz się, co wie duch Sophii" zostanie ukończone. Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Wróć do Joy"

Masz za zadanie odnaleźć drogę powrotną, aby dotrzeć na początek cmentarza. To zadanie stanie się aktywne, po dwukrotnym chwyceniu Sophii za rękę. Idź do bramy i wybierz opcję: usuń. Sprawi to, że brama zniknie, a Ty będziesz mógł iść dalej. Teleportuj się na drugi brzeg. Idź ścieżką, którą wytyczają białe poświaty. Dojdziesz na brzeg i znów teleportuj się na drugą stronę. Idź w prawo, wzdłuż brzegu i skorzystaj z mocy przeniesienia. Za cel wybierz okolicę niedaleko mostu, na początku cmentarza. Rozpocznie się scenka. Po niej zadanie główne "Wróć do Joy" zostanie wykonane. Musisz teraz się udać do szpitala psychiatrycznego, w celu odnalezienia osoby, która przeżyła spotkanie z mordercą.

Twój następny cel to szpital dla psychicznie chorych. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Twój następny cel to szpital dla psychicznie chorych.

Rozpocznie się następne zadanie główne

"Udaj się do szpitala psychiatrycznego Lux Aeterna

Twoim celem jest odnalezienie wejścia do szpitala. To zadanie stanie się aktywne po teleportacji do miejsca, gdzie stoi Joy, po rozwiązaniu sprawy Sophii. Powinieneś w międzyczasie zdobyć osiągniecie: "Popioły". Odkryłeś, co się stało z Sophią. Czas na zebranie znajdźiek z terenu cmentarza. Masz już opanowaną umiejętność teleportacji, więc będziesz mógł dostać się w normalnie niedostępne miejsca. Gdy to już zrobisz, opuść cmentarz. Czas znaleźć ostatnie 5 artefaktów na ulicach Salem. Po dokonaniu tego, udaj się do szpitala. Znajduje się on na końcu ulicy, gdzie po obu stronach są palące się domy. Gdy wejdziesz do środka zadanie główne "Udaj się do szpitala psychiatrycznego Lux Aeterna" zostanie ukończone. Rozpocznie się nowe zadanie główne

"Dowiedz się, na czym zależy recepcjonistce"

Musisz znaleźć sposób, aby kobieta w recepcji przepuściła Joy. To zadanie stanie się aktywne po wejściu do szpitala psychiatrycznego w Salem.

Musisz sprawić, żeby kobieta zmieniła zdanie. - Rozdział 4 - Znajomość teleportacji | Śledztwa główne | Murdered - Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry
Musisz sprawić, żeby kobieta zmieniła zdanie.