Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2) | Znajdźki | Murdered Śledztwo Zza Grobu poradnik Murdered: Śledztwo Zza Grobu
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2)
Na plaży(przy kościele), po wybraniu opcji: ujawnij, wejdź na drewniany pomost i idź w lewo do końca. Na prawo skorzystaj z opcji: usuń. Drewniana ściana zniknie, a za nią znajdziesz Płomień.
Następny znajduje się całkiem blisko. Odwróć się, przekrocz drewniany pomost i na kawałku drewna użyj mocy: ujawnij. Pojawi się drewniana kładka, przejdź po niej i na prawo znajdziesz kolejny Płomień.
Kolejny Płomień znajduje się na ulicy z bankiem, za placem zabaw, na lewo od muru z wiadomością: Palenie, dotyczącą sprawy: Wiadomości zmarłej. Zobaczysz go w rogu budynku.
Po następny Płomień, udaj się w okolice cmentarza. Blisko niego znajdziesz ogrodzenie, za którym wyleguje się kot. Przejdź przez nie i opętaj zwierzaka. Twoim pierwszym celem jest rusztowanie na prawo. Idź prosto i wskocz na stos palet. Z niego przedostań się na rusztowanie na prawo. Skocz na następną platformę i po desce wejdź wyżej. Pozostaje Ci już tylko wskoczyć na drewniany podest, na którym znajduje się Płomień.
Następny Płomień znajdziesz na drugim rusztowaniu, w tej samej lokacji. Zeskocz na palety i skocz na platformę prowadzącą do rusztowania na lewo. Z niej dostań się na kolejną i przejdź po deskach i skocz na tę część rusztowania, na której zauważysz biały materiał. Wspinaj się po nim na górę. Po deskach dostań się wprost do Płomienia.
Udaj się na ulice, gdzie znajdują się palące się budynki. Wypatruj żółtego samochodu - taksówki. Przy niej skręć w prawo, miń ogródek, w którym siedzi mężczyzna(na lewo). Dojdź do rogu lokacji i wybierz ujawnij. Pojawią się schody. Wejdź po nich na górę. Zabierz Płomień, który się tam znajduje.
Wróć do taksówki i idź prosto. Dojdziesz do szpitala psychiatrycznego. Skręć w prawo, za krzakami czeka na Ciebie kolejny Płomień.
Udaj się teraz do miejsca, gdzie znalazłeś: Tabliczkę "Dom Sądu", do sprawy: Procesy czarownic. Nieopodal jest skwer, na którym parkują trzy samochody(obok siebie). Będąc zwróconym twarzą do ogrodzenia, w zaułku(jest na nim napis Danger - niebezpieczeństwo), odwróć się. Idź cały czas prosto, miń skwer. Na lewo jest dom, idź wzdłuż niego. Na lewo zobaczysz łódkę. Skręć w prawo i przejdź przez płot. Na prawo jest zaułek, a w nim Płomień wiekuisty.
Opętaj kota, który siedzi bardzo blisko miejsca, gdzie znalazłeś poprzedni Płomień. Jest to blisko skweru z trzema pojazdami(obok siebie) i ogrodzeniem z napisem Danger. Sterując zwierzakiem, idź prosto i skręć w prawo. Wskocz na przeszkodę, a potem na kolejną i skocz w prawo na kontener na śmieci. Obróć się w prawo i zeskocz. Następnie wejdź po desce. Pójdź do przodu i skocz w prawo. Znajdziesz się na kontenerze. Obróć się w lewo i wspinaj się na górę, po roślinności - na deskę. Przejdź po niej do końca. Następnie wskocz na skrzynkę i odwróć się w prawo. Wykonaj teraz skok na balkon. Pozostaje Ci już tylko dostać się na pudło, gdzie czeka na Ciebie kolejny Płomień wiekuisty.