Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

MU Online - poradnik do gry

MU Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Panel Character | Porady i opis mechanik rozgrywki w MU Online poradnik MU Online

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Panel ten będzie z pewnością przez nas odwiedzany po każdym zdobytym lvlu - Panel Character | Porady i opis mechanik rozgrywki w MU Online - MU Online - poradnik do gry

Panel ten będzie z pewnością przez nas odwiedzany po każdym zdobytym lvl'u. To właśnie tutaj dodamy kolejne punkty do wybranych cech. Zawiera on jeszcze kilka innych przydatnych informacji, często niejasnych. W celu lepszej przejrzystości opisywane właściwości zakreśliłem w ramkę oraz ponumerowałem.

Jogurtek [1] - nick postaci, którą w danym momencie gramy.

Maya-2 Server [2] - serwer, na jakim gramy oraz jego numerek.

Level 62 [3]- poziom postaci.

Exp: X [4] - ilość zdobytego dotychczas doświadczenia

Spare Points [5] - punkty, które wykorzystamy po wykonaniu pierwszego z questów.

Strenght [6] - siła. Najważniejszy współczynnik wojownika, oczywiście istotny on jest także dla pozostałych postaci, ale w znacznie mniejszym stopniu. Im więcej siły tym większe obrażenia zadawane za pomocą broni białej bądź miotanej (nie dotyczy czarów!). Spora ilość tego współczynnika niezbędna jest do noszenie lepszej jakości rynsztunku.

Dmg(rate) 25-36 (363) [7] - współczynnik nieistotny dla maga. Wartość umiejscowiona poza nawiasem to obrażenia, jakie zadajemy, a w nawiasie, ilość punktów ataku tzn. im więcej ich posiadamy, tym większa szansa na trafienie przeciwnika.

Agility [8] - zręczność. Podstawowa cecha elfki, niezbędna do unikania ciosów przeciwnika oraz do jego szybszego pokonania. Dzięki zręczności będziemy mogli nosić potężniejsze bronie miotane (łuki, kusze) oraz napełnione magiczną mocą lekkie zbroje.

Defense (rate) 159 (25+15) [9] - Pierwsza wartość to obrona, im jej więcej, tym mniejsze zadawane nam obrażenia. Natomiast drugi współczynnik określa szanse na uniknięcie ciosu - bardzo istotna cecha! Liczba +15 (bądź inna, zależy od ilości defensywy) w nawiasie pojawia się wówczas, gdy nasz set składa się z przedmiotów z jednej "rodziny" - w takim wypadku do defense rate dodawane jest +10%.

Attack Speed [10] - szybkość ataku. Wpływ na ten współczynnik mają również rękawice.

Vitality [11] - wytrzymałość. Istotne dla każdej postaci, ale raczej niewarte zbyt dużej inwestycji.

HP [12] - ilość posiadanego życia.

Energy [13] - najważniejsza cecha Dark Wizarda! Określa ona ilość posiadanej many, a jej zwiększenie powoduje wzmocnienie czarów. Przydaje się ona również elfowi oraz wojownikowi, ale nie warto inwestować w nią zbyt dużej ilości punktów. Wyjątkiem jest Energy Elf - w takim wypadku współczynnik ten jest niezbędny.

Mana [14] - ilość posiadanej energii magicznej.

Wizardy dmg 43-81 (+13) [15] - obrażenia (lub w przypadku elfa, moc aur) od danego czaru. Wartość w nawiasie oznacza (tylko mag!) bonus od laski.

Quest: Unfinished [16] - oznacza to, iż wciąż nie wykonaliśmy aktywnej misji.

Find the "Scroll Of Emperor" [17] - aktywny quest (dostępny od 150 lvl'u).