Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

MU Online - poradnik do gry

MU Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dark Wizard | Postacie w MU Online poradnik MU Online

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Dark Wizard

Mag to postać przeznaczona do walki dystansowej i walcząca tylko i wyłącznie magicznymi czarami - Dark Wizard | Postacie w MU Online - MU Online - poradnik do gry

Mag to postać przeznaczona do walki dystansowej i walcząca tylko i wyłącznie magicznymi czarami. Historia magów z kontynentu MU jest bardzo skomplikowana i niesamowicie rozległa. Niewiadomo, co ich skłoniło do obrania tej niewłaściwej drogi, czyli czarnej magii. Dzięki temu radzą sobie oni doskonale z przeciwnikami miotając we wszystkie strony magicznymi czarami. Niestety nie są oni zbyt pokojowo nastawieni do innych mieszkańców.

Ale wracając do samej postaci. Jak ją rozwijać? W co inwestować? Oczywiście niezbędna będzie energia, ale nie można też zapomnieć o sile - bez niej nasz bohater staje się łatwym łupem dla krwiożerczych potworów. Dlaczego? Powód jest prosty - brak dobrej zbroi (a do tego będzie potrzebna spora ilość siły i oczywiście pieniędzy) może przysporzyć nam wiele problemów na wyższych levelach. Startujemy oczywiście prawie z "surowymi" statystykami z przewagą energii. Od tej cechy polecam zacząć rozwój naszego bohatera przynajmniej do zdobycia Fire Ball Scroll. Później pojawia się nie lada problem, gdyż możemy wybrać drogę:

  • siły;
  • energii oraz siły;
  • energii.

Co będzie najlepszym rozwiązaniem? Inwestowanie tylko i wyłącznie w pierwszą cechę raczej mija się z celem, gdyż raczej tak szybko nie zdobędziemy kasy na dobre przedmioty, a gra ze słabymi czarami szybko może się znudzić, jeśli nie znajdziemy dobrego party. Rozwiązanie trzecie również nie należy do zbyt dobrych, dlatego że mimo dobrych czarów grało nam się będzie zdecydowanie najtrudniej. Często będziemy ginąć, a co za tym idzie tracić ciężko zdobyte doświadczenie. Pozostaje punkt drugi, chyba najlepszy. Naturalnie nie polega on na ładowaniu 2 siła 3 energia, 3 siła 2 energia - lepiej przeznaczyć co level choć jeden punkt do siły i raz na pięć leveli 4 bądź 5 punktów. Reszta oczywiście w energię. A co z Vitality i Agility? Te cechy polecam zostawić na później, gdy już ubierzemy odpowiedni ekwipunek i nauczymy się posługiwać czarem HellFire lub Evil Spirit.

Uwaga: Przynajmniej do 80-90 levelu gra magiem będzie bardzo trudna, ale za to ciekawa. Dark Wizard to naprawdę świetna postać, ale dopiero około 100 levelu, dlatego nie zrażajcie się, tylko trenujcie swoją postać wytrwale, a będą tego znakomite efekty!