Niszczenie wrogich wyrzutni rakiet | Faza 2 | Massive Assault poradnik Massive Assault
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Faza 2: Łączenie sektorów w całość
Pierwsza faza wojny kończy się wraz z ujawnieniem ostatniego sojusznika gracza, który rozpoczynał grę. Rozpoczynający bowiem ujawnia dwóch sojuszników w pierwszej turze, a jego przeciwnik w swojej pierwszej trzech, by wyrównać mu szanse. Tym samym drugi rozpoczynający kończy ujawnianie przeciwników jako pierwszy. Od tego momentu możemy być już pewni tego, skąd mamy się spodziewać ataków. Rozpoczyna się druga faza.
Niszczenie wrogich wyrzutni rakiet
Wyrzutnie rakiet (annihilatory) stanowią największe zagrożenie dla przeciwnika, lecz są one również wyjątkowo łatwe do zniszczenia. Komputer zdaje sobie z tego sprawę i bardzo na ich bezpieczeństwo uważa. Istnieją dwie podstawowe metody radzenia sobie z nimi.
Pierwszą z nich jest wystawienie własnej cennej jednostki (na przykład wyrzutni) na podpuchę, trzymając obok niej własną wyrzutnię. Jeśli komputer uzna, że mu się taka zamiana opłaci, podjedzie swoim annihilatorem do ataku, a wówczas my, w swojej turze będziemy mogli wprowadzić na miejsce zniszczonej maszyny wyrzutnię i wykończyć wyrzutnię przeciwnika.
Druga metoda wymaga ciut większego przygotowania (acz tak naprawdę mniejszych nakładów finansowych). Należy zapakować do transportera lądowego jednostki, które w jednym ataku zdołają zniszczyć wrogą wyrzutnię, podjechać transporterem na wystarczającą do oddania strzału odległość i... po robocie.