Little Nightmares: Wędrówka po stołówce i ucieczka przed gośćmi - solucja Little Nightmares poradnik
Sala dla gości (The Guest Area)
Ostatnia aktualizacja: 31 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz drugą część opisu przejścia etapu Sala dla gości - The Guest Area. Podpowiadamy m.in. jak przekradać się przez stołówkę i jak unikać złapania przez gości wieczerzy.
Kreatura zaklinuje się w drzwiach, wskocz na krzesło, stolik i wespnij się po naczyniach do góry. Wskocz na lampion, rozhuśtaj go i przeskocz dalej. Miń kolejnych gości i podejdź na koniec długiego stolika. Po prawej stronie znajdziesz taboret, który zasłania przejście dalej - odsuń go i przejdź przez szczelinę.
Zaświeć lampion, po czym unieś skrzata i go uściśnij. Cofnij się do wielkiego stolika, wskocz na krzesło, a następnie na wielki stół. Musisz lawirować między kreaturami i nie dać się złapać. Zadanie warto sobie ułatwić sprintem + skokami, nim biesiadnicy zdążą zareagować. Na końcu stołu wejdź na skrzynkę i wyskocz z niej na drabinkę.
Wejdź do góry, odbij się na żyrandol i przeskocz na dalszą część balkonu. Wskocz na ławkę i przeskocz przez barierkę. Biegnij bardzo szybko w lewo i uciekaj przed bestiami. Wskocz na deskę i wyskocz z niej na lampion. Rozhulaj go i dotrzyj na drugą stronę.
Ponownie natkniesz się na salę z objadającymi się kreaturami. Idź w lewo... jeden z gości rzuci się na ziemię i zacznie cię gonić. Szybko uciekaj w prawo i przejdź przez wnękę. Kreatura utknie - wskocz na krzesło i przejdź po plecach istoty na drugą stronę. Uciekaj przed nią w lewo i w ostatnim momencie zrób wślizg w szczelinę, by uciec.