Little Nightmares: 1 spotkanie z kucharzem - solucja, opis przejścia Little Nightmares poradnik
Kuchnia (Kitchen) w Little Nightmares może być bardzo niebezpieczna. Przedstawiamy pierwsze spotkanie z kucharzem!
Ostatnia aktualizacja: 31 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz początek opisu przejścia etapu Kuchnia - Kitchen. Dowiesz się m.in. jak poprawnie unikać wykrycia i złapania przez kucharza, jak zaspokoić głód i jak dotrzeć do obszaru nad kuchnią.
Obudzisz się w szybie, przykucnij i idź w prawo. Wejdź drabiną do góry i złap się jednego z przesuwających się haków. Trafisz do lokacji z dziwnymi kokonami. Po paru krokach główna bohaterka po raz kolejny zacznie odczuwać głód.
Idź w prawo, a po chwili usłyszysz trzask pułapki na myszy. Kontynuuj drogę, a po chwili zobaczysz uwięzionego szczura w pułapce. Podejdź do niego... i pozwól bohaterce go skonsumować.
Idź dalej w prawo, wejdź na skrzynkę, następnie na kontener i popchnij wieko skrzyni, by stworzyć sobie przejście dalej. Wejdź do kolejnego pomieszczenia, tutaj musisz przepchać wózek tak, by dosięgnąć okienka. Przejdź przez nie, a trafisz do spichlerza. Idź dalej, a trafisz do kuchni kolejnej kreatury, kucharza.
Musisz przedostać się przez kuchnię i nie dać się złapać, oto kolejne kroki jak przedostać się dalej:
- Od razu po wejściu schowaj się pod szafki obok drzwi wejściowych,
- Poczekaj, aż kucharz wrzuci mięso do garnka i przejdź spory kawałek, schowaj się pod wnęką w sporej komodzie, tuż obok pieców,
- Przejdź do kolejnej lokacji i obejdź stół tak, by minąć otwarty piecyk,
- Wejdź pod mały stoliczek i poczekaj, aż kucharz się oddali,
- Udaj się w kierunku stołu i schowaj się tak, jak zostało to przedstawione na powyższym obrazku, by uniknąć wykrycia,
- W dogodnym momencie, idź schodami do góry i wespnij się po szufladach na górę szafki. Zaświeć latarnie i wskocz na drewniane rusztowanie.
Czeka cię teraz dość irytujący segment rozgrywki, musisz przejdź deskami, spory kawałek, aż dojdziesz do sporej ilości zamkniętych klatek. Wejdź na nie i wespnij się do włazu, po czym czmychnij do środka.