Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Little Nightmares - poradnik do gry

Little Nightmares - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia Little Nightmares poradnik

Leże (The Lair)

Ostatnia aktualizacja: 31 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz czwartą część opisu przejścia etapu Leże - The Lair. Dowiesz się m.in. jak bezpiecznie przejść przez pokój z zegarami, jak przeskoczyć na wiszący fortepian, jak skradać się w bibliotece, gdzie ustawić wózek kolejki i jak unikać schwytania przez niewidomego przeciwnika.

Poczekaj, aż istota będzie ogłuszona, podnieś but i ciśnij nim w przycisk. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Poczekaj, aż istota będzie ogłuszona, podnieś but i ciśnij nim w przycisk.

Podejdź do drzwi i przepchnij je, co spowoduje, że okoliczne zegarki będą co chwilę wybijać godzinę. Można to wykorzystać na naszą korzyść - każde wybicie godziny ogłusza wrogą istotę i powoduje, że przez kilka sekund nie zagraża nam. Gdy zegarki wybiją godzinę, idź w prawo i przemieść się, aż do leżących butów, zabierz jeden z nich, poczekaj, znów na hałas i rzuć butem w guzik na ścianie.

Wskocz na fortepian i przejdź na drugą stronę. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Wskocz na fortepian i przejdź na drugą stronę.

Następnie biegnij ile sił w nogach przed siebie i przejdź przez lekko uchylone drzwi. Dotrzesz do biblioteki, idź w prawo i wespnij się regałami na samą górę. Zaświeć świecę, wskocz na fortepian i dalej na drugą stronę. Pnij się do góry książkami, a istota znów się pojawi.

Idź po wykładzinie i wespnij się na po kolejnych książkach do góry - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry

Idź po wykładzinie i wespnij się na po kolejnych książkach do góry. Zapal świecę i podejdź do misia i zabawek, miń je tak, by nie spadły i idź cały czas tą drogą, aż przejdziesz przez półki. Zeskocz i szybko wespnij się po kolejnych książkach po lewej stronie i przejdź szczeliną do nowego pomieszczenia.

Możesz się skryć w tym miejscu, by uniknąć wykrycia. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Możesz się skryć w tym miejscu, by uniknąć wykrycia.

Podejdź do telewizora, włącz go i szybko podnieś wajchę z ziemi. Poczekaj, aż stwór wejdzie do pokoju, miń go (możesz skryć się w korytarzu za stolikiem), lawiruj między regałami, aż dotrzesz do miejsca na wajchę.

Ustaw wózek koło klamki. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Ustaw wózek koło klamki.

Po drodze znajdziesz również świeczkę, którą możesz rozpalić. Uruchom dźwignię, co wciągnie trochę wyżej fortepian - wskocz na niego i przejdź na drugą stronę. Dotrzesz do nowej lokacji -podejdź do wózka i popchnij go przez tory (uważaj na parę, uśmierci ona bohatera), aż ustawisz go niedaleko klamki. Następnie wskocz na wózek i zawiśnij na klamce.

Poczekaj, aż prawa ręka zacznie macać rury u góry, po czym przekradnij się dalej. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Poczekaj, aż prawa ręka zacznie macać rury u góry, po czym przekradnij się dalej.

Idź cały czas w prawo, aż dotrzesz do kanałów, w pewnym momencie pokażą się ręce wrogiej istoty, które spróbują cię złapać. Poczekaj, aż ręka po prawej stronie będzie dotykała rur u góry, schyl się i szybko przejdź na drugą stronę.

Twoim zadaniem jest pociągnąć kawałek metalu tak, by uciął ręce istoty. - Little Nightmares: Pokój z zegarami i biblioteka - solucja, opis przejścia - Little Nightmares - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest pociągnąć kawałek metalu tak, by uciął ręce istoty.

Uciekaj przed kreaturą, aż dotrzesz do lokacji bez wyjścia. Ręce zaczną cię szukać po całej lokacji - wespnij się na skrzynki w rogu, poczekaj na dogodny moment, zeskocz na dół i wyciągnij kawałek metalu podtrzymujący drzwi. Drzwi się trochę opuszczą - powtórz zadanie jeszcze raz, a przeciwnik zostanie pozbawiony obu rąk.