Little Nightmares: Ucieczka z klatki i 1 spotkanie z niewidomą istotą - solucja Little Nightmares poradnik
Leże (The Lair)
Ostatnia aktualizacja: 31 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz drugą część opisu przejścia etapu Leże - The Lair. Informujemy m.in. jak uciec z klatki, jak dosięgnąć dźwigni, jak unikać złapania przez niewidomą istotę i jak otworzyć właz w końcowej części sceny ucieczki.
Będąc w klatce ruszaj się na boki, by się uwolnić. Następnie podejdź do klatki z istotą w środku i podsuń ją pod dźwignię. Wskocz na nią i biegnij szybko w kierunku drzwi, by zdążyć się przez nie przedostać dalej. Wspinaj się po szczeblach do góry i zapal świecę koło wanny. Następnie przeciśnij się przejściem dalej.
Dotrzesz do lokacji z niewidomą istotą. Oto kolejne kroki jak przebrnąć przez te miejsce:
- Zrób kilka kroków naprzód w pozycji przykucniętej,
- Poczekaj, aż istota zacznie badać źródło hałasu i oddali się daleko w prawo,
- Przejdź na tkaninę obok i wespnij się po klatce do góry,
- Idź w prawo, poczekaj, aż kreatura będzie daleko z lewej strony i szybko biegnij do szczeliny w ścianie, przejdź przez nią.
W nowym obszarze, podnieś wajchę z ziemi i umieść ją w slocie na słupie. Niestety, dźwignia będzie na tyle głośna, że kreatura z pokoju obok zostanie zaalarmowana. Gdy tylko właz się trochę otworzy, od razu biegnij w jego kierunku, bo inaczej kreatura cię złapie! Wskocz do środka co cię ocali... na jakiś czas.