Rozdział 3 - Święta, święta i... | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 Life is Strange 2 poradnika, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 lipca 2019
Trzeci rozdział drugiego epizodu Life is Strange 2 czas zacząć. Nasze zadania to "Get dressed" i "Go get Daniel at the Eriksens'". Ubieramy się, korzystając z ubrań położonych koło łóżka. Teraz możemy wyjść z pokoju. Idziemy na dół, do drzwi wejściowych, gdzie znajdujemy karteczkę od dziadków. Pojawia się możliwość skorzystania z laptopa dziadka. Urządzenie znajduje się w gabinecie na prawo od drzwi. Możemy przejrzeć wiadomości, sprawdzić blog Brody'ego i... zalogować się na konto Seana na portalu społecznościowym.
Po wyjściu z domu podążamy śladami w śniegu. Ślady prowadzą do drzwi domu obok. Zanim wejdziemy, możemy iść na lewo, aby w oknie podejrzeć, co dzieje się w środku.
Po wejściu do środka czeka nas dialog, a następnie przyporządkowanie zabawek do tych dobrych i złych. Warrior, Bear, Dino, Pirate - to Ci dobrzy, a Ci źli to: Car, Insectoid. W nagrodę za poprawne przyporządkowanie dostajemy zabawkę. Potem, niezależnie od wybranego wcześniej dialogu, czeka nas przejażdżka do miasta. Zaraz po dotarciu na miejsce czeka nas kolejny wybór fabularny: "Stop lying to Chris" i "Protect the secret".
Następnie mamy zadanie "Find Daniel a Christmas Present". Chodząc wśród stoisk, możemy ukraść yo-yo, kupić za 10$ ozdoby świąteczne dla dziadków, siąść przy stole i wykonać szkic bądź na ostatnim stoisku, tuż przy drugiej bramie, kupić prezent dla Daniela za 5$ (Snowman), 7$ (Sitting bear) albo za 10$ (Wooden bear).
Można również dać 1$ dla grającej na gitarze dziewczyny. Podczas ponownej rozmowy z nią mamy okazję dokonać kolejnego wyboru fabularnego: "Prank him" lub "Drop it". Wybranie pierwszej opcji kończy się dużą ilością śniegu za kapturem dla niemiłego pana. Kiedy już wszystko mamy idziemy do pick-upa Pana Ericsena. Przenosimy się z powrotem do domu dziadków. Niezależnie od wybranego dialogu nasi bohaterowie i tak próbują wejść do zamkniętego pokoju na piętrze. Musimy znaleźć klucz do zamkniętego pokoju. Znajduje się on w swetrze "Cardigan", przewieszonym przez kosz na pranie w łazience.
Gdy już weszliśmy do pokoju, trzeba go przeszukać. Musimy wejść w interakcję z "Teddy bear" i następnie z listem leżącym pod misiem.
Następnie czeka nas kolejny wybór fabularny: "Use force" albo "Lift together". Jeśli wybierzemy drugą opcję, noga Stephena zostanie raniona; dzięki pierwszej opcji wychodzi z opresji bez szwanku. Tak czy inaczej, nasi bohaterowie opuszczają domostwo dziadków, a przed naszymi oczami pojawia się napis "To be continued...". Dotarliśmy do końca 2 epizodu gry Life is Strange 2.