Rozdział 3 - Leśne obowiązki | Solucja Life is Strange 2 Epizod 3 Life is Strange 2 poradnika, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Teraz podążamy za Danielem. Docieramy do samochodu i ruszamy.
Na miejscu wita nas napis z tytułem.
Zaraz czeka nas wybór fabularny: "Intervene" lub "Do nothing". Wybranie pierwszej opcji spowoduje ośmieszenie się w oczach dziewczyny i nazwanie nas "rycerzem na białym koniu", który potrzebuje ratunku damy. Wybór drugiej opcji powoduje dalszy płynny ciąg wydarzeń.
Kiedy już przejmujemy kontrolę nad Seanem, możemy wcielić się w "holenderskiego zielarza". Jedynym obiektem do interakcji jest "Weed Pile". Wybieramy "Pick up".
Przy każdej gałązce czeka nas mała sekwencja Quick Time Event na używanie klawiszy "A" i "D". Trzeba klikać podświetlone klawisze, kiedy biały okrąg znajdzie się w niebieskim kole. Co jakiś czas trzeba czyścić nożyczki w kubku z wodą.
Przy 8. zrobionej gałązce pojawia się na stole "Pen". Możemy go podnieść. Uczestniczymy w dialogu przy pracy, obieramy kolejne gałązki i wracamy do obozu. Teraz czeka nas zadanie "Restock water for the kitchen and the shower". Jeśli jednak najpierw podejdziemy do Daniela i zaoferujemy mu pomoc przy zmywaniu naczyń, on pomoże nam.
Jak podejdziemy do "Water Tanks" z Danielem pojawia się opcja, aby poprosić go o podniesienie zbiorników. W tym celu, mając na widoku opcję "Pick up alone", przytrzymujemy "E" i pojawia się opcja "Ask to lift".
Dzięki temu dużo łatwiej przenosimy zbiorniki na miejsce. Idziemy z nimi do kuchni okrytej plandeką i do prysznica. Teraz udajemy się nad jezioro, aby poćwiczyć z Danielem. Dotarcie do celu jest bardzo proste, idziemy do miejsca rzucania nożem i ruszamy dalej, mając drzewo z malunkiem po lewej.
Po rozmowie z bratem udajemy się w lewo, aby mieć taflę jeziora po prawej. Prosimy chłopca o podniesienie przewalonego drzewa i idziemy dalej.
Napotykamy trzy cele: "Stones", "Pine cones" i "Mushrooms" (biedna Mushroom...).
Wykorzystujemy je po kolei. Szyszką musimy rzucić wysoko.
Po cutscence przenosimy się do ogniska. Możemy tu wykonać szkic.
Po długiej rozmowie czeka nas wybór fabularny: "Go to bed with Daniel" lub "Stay and get a haircut".
Wybranie drugiej opcji spowoduje, że Daniel będzie na nas zły. Po tym czeka nas długi dialog, a następnie długa cutscenka.