Rozdział 1 - Ale to już było... | Solucja Life is Strange 2 Epizod 3 Life is Strange 2 poradnika, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Trzeci epizod rozpoczyna mała retrospekcja wydarzeń rozgrywających się na 3 miesiące przed tragicznym wypadkiem z pierwszego epizodu.

Nasze pierwsze zadanie to "Find Daniel". Wychodzimy z pokoju i idziemy do salonu, do ostatnich drzwi po prawej i tam dajemy "Search".

Po rozmowie z tatą pukamy do pokoju brata, tam możemy wejść w interakcję z 4 przedmiotami: "Creepy toy", "Drawing", "Robot toys" i "Plush". Interakcja z rysunkiem skutkuje wygłoszeniem przez Seana heroicznej mowy, a pluszowy Yeti zachęca Daniela, by wybaczył bratu. Z kolei mówiąc o "Creepy Toy", Sean przywołuje wspólne chwile z bratem, i wspomina, że dzięki niemu ma tę zabawkę, o "Robot toys" bohater mówi zaś, że kiedy Daniel chciał jego zabawki, to mu je dawał. Po wejściu w interakcję z dwoma przedmiotami Daniel odkłada "Spaceship", który też możemy "Convince".

Wywołuje to dialog między bohaterami, co kończy wspomnienie.