Przedostań się do Wieży Oktanu | Wątek fabularny w LEGO Przygoda gra wideo poradnik LEGO Przygoda gra wideo
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Przedostań się do Wieży Oktanu
Etap 1 - Statek Stalowobrodego
Kolejna lokacja to statek Stalowobrodego. Celem jest zlokalizowanie pięciu kawałków instrukcji. Pierwsza znajduje się za ukrytymi drzwiami z prawej części pokładu.
Rozglądaj się za czterema jednoobiektowymi armatami. Aktywacja czterech z nich skutkuje wyrzuceniem przez ostatnią strony instrukcji.
Na wyższy poziom dostaniesz się przesuwając kanapę. Jednak brakuje klocków, by ją przesunąć - napraw drogę klockami z obiektu zawieszonego na jednym z kominów.
Żyletą dostań się na górę i zniszcz przedmioty tam się znajdujące. Z jednego będziesz mógł zbudować drabinę dla reszty towarzyszy, z drugiego - lont. Batmanem zestrzel pochodnię, by wysadzić dolny pokład.
Teraz zejdź pod pokład i zaczep linę o wskazany hak. Wyjdź do góry i stwórz ścieżkę z klocków po której Witruwiusz dostanie się na przód statku, gdzie znaujdeuje się drugi kawałek schematu.
Następnie wyjdź Żyletą na maszt i wskocz do komina. Zostaniesz przerzucony na tyły. Zbierz instrukcję i zniszcz obiekty obok niej. Będziesz w stanie zbudować z nich drabinę dla ekipy.
Musisz teraz Batmanem wyjść wyżej i otworzyć składzik. Znajdziesz tam kurek do zaworu, który musisz wmontować do silnika przy ścianie. Dostań się teraz wyżej na strumieniu pary Kicią, by rozbić Tęczowe Klocki w składzie i zbuduj z nich schody.
Na rufie pozostanie ci wykonanie konstrukcji w trybie architekta i zebranie ostatnich kawałków instrukcji. Potem wróć na środek łodzi i zbuduj Emmetem pojazd według schematu.
Etap 2 - Wejście do Wieży Oktanu
W hangarze kierujesz Stalowobrodym. Jego unikalne zdolności poza szybką eliminacją grup przeciwników to możliwość niszczenia srebrnych klocków oraz podnoszenie i rzucanie przeciwnikami. Najpierw zniszcz nacierające roboty. Spowoduje to, że dołączy do ciebie reszta ekipy. Świdrem zniszcz filar w górnej części hangaru, a pod nim srebrną warstwę armatami Stalowobrodego - przytrzymaj klawisz ataku i wyceluj w blok.
Wyskocz Żyletą na podwyższenie i naciśnij czerwony guzik. Otworzy się skrzynka elektryczna. Przełącz się na Stalowobrodego i przyciskiem specjalne podnieś robota obok ciebie i trzymając klawisz ataku wyceluj w ową skrzynkę. Zwarcie spowoduje uaktywnienie się windy.
Wyjdź na górę Batmanem i ściągnij liną bloki ze ściany. Potem wejdź w tryb architekta i zbuduj terminal. Do hackowania przystąp przełączając się na Benka.
By przejść dalej musisz zniszczyć zawiasy bramy. Są one zbudowane ze srebrnych klocków, dlatego użyj do tego celu armat Stalowobrodego.
W drugiej części hangaru natrafisz na zwiększony opór ze strony robotów-strażników. Przyleci również statek desantowy. Zniszcz go używając liny Batmana. Z jego części wybudujesz trampolinę. Wyskocz na górę Witruwiuszem i przejdź nad płomieniami po niebiesko-białej belce.
Zatrzymaj się w niebieskim polu obok terminala, gdzie będziesz mógł aktywować schody. Następnie obsłuż Benkiem terminal - uzyskasz kontrolę nad robotem powyżej - złap go Stalowobrodym i zrób zwarcie w skrzynce elektrycznej. Ta czynność aktywuje większą windę dla pirata.
Na koniec podejdź do bramy i zniszcz ją używając armat. Przeniesiesz się do ostatniego pomieszczenia.
Etap 3 - Pomieszczenie z laserami
W pierwszej kolejności przeskocz przez lasery Żyletą w wyznaczonym miejscu. Zbuduj także przejście nad nimi dla pozostałych towarzyszy. Po przeciwnej stronie użyj świdra i za pomocą pozostałych obiektów zbuduj przejście za kolejną barierę.
Na trzecim etapie zbuduj najpierw wyrzutnię i aktywuj ją kręcąc korbą. Z pozyskanych klocków i elementów na filarach zbuduj kolejny przedmiot, który umożliwi ci przedostanie się dalej.
Przejście dalej możliwi łamacz haseł zbudowany z kalkulatora. Musisz przepisać hasło z karteczki stąpając po wyznaczonych klawiszach urządzenia (0.25697).