Prowizorka | Wątek fabularny w LEGO Przygoda gra wideo poradnik LEGO Przygoda gra wideo
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Prowizorka
Montażownia
Żeby rozpocząć kolejną misję w Wieży Oktanu musisz najpierw otworzyć drzwi. W tym celu napraw podnośnik, wskocz Żyletą do góry i przedostań się do dźwigni po drążkach na ścianie.
Po rozpoczęciu misji podejdź najpierw na lewą stronę taśmy transporterowej i zniszcz znajdujące się tam dwa obiekty. Zbudujesz z nich budkę fotograficzną - wejdź Żyletą do środka. Po zakończeniu będziesz mógł zabrać specjalną kartę - włóż ją do czytnika po prawej stronie.
Na taśmie pojawią się dwa dodatkowe obiekty, dzięki którym będziesz mógł w trybie architekta zbudować telewizor. Po zakończeniu budowy zwolni się szereg robotów po lewej stronie.
Teraz, gdy winda jest dostępna wyjdź na górę i zniszcz trzy konstrukcje, które trzymają wewnątrz kawałki instrukcji. Po zniszczeniu pierwszego obiektu i robotów wejdź do pomieszczenia za szkłem.
Tu przesuń klocek z drążkiem. Potem wyjdź, przeskocz Żyletą na drugą stronę i otwórz drzwi Emmetowi. Po zniszczeniu drugiego obiektu wybuduj odskocznię i dostań się do ostatniego. Zbuduj wcześniej drabinę, aby wspólnik mógł do ciebie dołączyć. Posiadając wszystkie potrzebne strony zbuduj konstrukcję na środku pomieszczenia.
Po zbudowaniu głośnika zaatakuja cię roboty. Po chwili na taśmie pojawią się obiekty, z których będziesz mógł zbudować szafę grającą.
Ponownie przystąpisz do minigry tanecznej. Po jej ukończeniu przejdź na prawą stronę pomieszczenia i użyj świdra na pęknięciu przy ścianie i wejdź do środka.
Kroplejzator
Na kolejnym poziomie zniszcz cztery bloki w czterech rogach pomieszczenia. Próbojąc przedostać się na drugą stronę, gdy staniesz na wysokości ekranu uaktywni się system alarmowy. Musisz cofnąć się i zaczekć aż czerwony blok będzie przed tobą i przeskoczyć go, po czym szybko iść dalej.
Przy drugim przejściu musisz jeszcze raz ominąć system alarmowy. W połowie drogi zauważysz stron instrukcji. Możesz do niego doskoczyć z miejsca w którym stoisz.
Po zniszczeniu wszystkich zabezpieczeń kieruj się na wysunięty czerwony most i dotrzyj do jego końca.
Zbiornik Myśli
Na kolejnym poziomie mysisz uwolnić towarzyszy rzucając/strzelając jednokrotnie w nich. Gdy uwolnisz wszystkich zjawią się roboty zbudowane ze srebrnych klocków. Nie możesz ich na razie zniszczyć.
Najpierw wyskocz Żyletą do góry w wyznaczonym miejscu i przejdź po drążkach. Kolejno podejdź do prawej ściany i napraw uszkodzony mechanizm używając klucza. Dalej, wejdź benkiem po drabinie i zhackuj komputer.
Uzyskasz kontrolę nad jednym z przeciwników. Trzymając klawisz ataku będziesz w stanie wystrzelić promieniem lasera. Zniszcz podporę ze złotych klocków po lewej stronie pomieszczenia. Pozbądź się teraz pozostałych robotów używając armat Stalowobrodego.
Ostatniego robota zniszczysz umieszczając najpierw laskę w jego nogach i uczepiając się jej Żyletą. Potem zniszcz laserem przechwyconego robota broń robota ze złotych klocków. Na koniec powal go liną Batmana i przewierć go świdrem. W nagrodę za ukończenie poziomu otrzymasz następną parę gaci.