Powrót z rzeczywistości | Wątek fabularny w LEGO Przygoda gra wideo poradnik LEGO Przygoda gra wideo
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Powrót z rzeczywistości
Krater
Rozpoczniesz rozgrywkę w kraterze. Od tej pory Emmet posiada zdolność architekta - może budować nowe elementy w zielonym polu. By wydostać się z dziury najpierw skuj świdrem pęknięte bloki i wybuduj chwytak magnetyczny, żeby usunąć resztki słupa wysokiego napięcia.
Nowa postać - strażak - potrafi ugasić płomienie za pomocą gaśnicy. Jednak najpierw musisz stanąć w zbiorniku wodnym, by ją napełnić. Potem trzymając klawisz akcji ugaś ogień.
Potem przy użyciu wiertła zniszcz spękane klocki pośrodku placu. Powstanie dziura, do której musisz zwabić oba wrogie roboty.
Dołączy do ciebie Gocha. Wespnij się na drążek z lewej strony. Znajdziesz tam stronę instrukcji. Potem podciągnij się na drugim drążku, żeby zlikwidować mikroustawcę i przejdź dalej.
Zniszcz tył naczepy cysterny - spowoduje to wypływ wody do dziury. Napełnij gaśnicę ową wodą i ugaś płomienie na schodach.
Wyjdź wyżej Gochą i opuść drabinę. Kolejny zbiornik z wodą uzyskasz niszcząc automat na wodę w rogu pomieszczenia. Na kolejnym piętrze schowaj się za złotym filarem, aby mikroustawcy zniszczyli go laserami i zbuduj wyrzutnię.
Po przejściu do kolejnego pomieszczenia napraw mechanizm drzwi i przesuń maksymalnie w prawo blokującą przejście windę. Gdy przesuniesz ją do końca pojawi się za nią stronę instrukcji.
Teraz wyjdź Gochą do góry i zniszcz toaletę. W sąsiedniej kabinie znajdziesz zakrytą stronę instrukcji. Ugaś płomienie i przejdź do kolejnego etapu.
W pierwszej kolejności zniszcz spękany blok z prawej. Odblokuje to dopływ wody. Ugaś płomienie z lewej i zamocuj pokrętło do betoniarki. Potem przepchaj walec w jej stronę.
Ugaś płomienie przy budynku i napraw podnośnik. Na górze zniszcz kolejny pęknięty blok.
Na koniec wyjdź Gochą na dźwig i opuść go na dół. Teraz wybuduj z dostępnych obiektów mecha grając Emmetem.
Ulice Klocburga
W kolejnym poziomie trafiasz na ulice Klocburga. Musisz dostać się na koniec drogi pokonując po drodze hordy mikroustawców. W walce pomoże ci również Superman. Potrafi on latać (dwukrotne wciśnięcie klawisza skoku) oraz strzelać promieniami lasera, czym szybko niszczy wrogów. Emmet potrafi również podnosić większe obiekty i rzucać nimi w przeciwników.
Na twojej drodze pojawi się blokada. Usuniesz ją niszcząc pierwszą warstwę złotych klocków laserem Supermana. Drugą warstwę zniszcz rzucając w nią cysterną.
Na końcu drogi dołączy do ciebie Green Lantern. Również potrafi latać oraz modyfikować zielone bloki lego. Najpierw przejdź do prawego rogu placu i zbuduj posąg z bloków. Otrzymasz za to stronę instrukcji.
Potem zniszcz naczepę i użyj umiejętności Green Lanterna na zielonych blokach, by rozpocząć niszczenie kolejnej blokady.
Pozostałą część blokady zdemoluj rzucając w nią resztkami naczepy. Do tego zadania użyj robota Emmeta.
Akcja przenosi się teraz na dachy. Wyeliminuj mikroustawców, następnie zmodyfikuj dowolną postacią samochód w rogu.
Musisz dostać się na antenę zawieszoną na ścianie budynku. Dostań się tam Żyletą po drążkach lub najprościej wyleć do niej Wonder Woman i uczep się krawędzi. Gdy antena upadnie zbuduj z niej terminal.
Po zhackowaniu komputera przejmiesz kontrolę nad robotem z wyrzutnią rakiet. Wystrzel z niej w kierunku srebrnego bloku blokady.
Finalnie dokończ niszczenie blokady rzucając drugim kawałkiem naczepy w drugi pionowy punkt na blokadzie. Tym samym przechodzisz do ostatniego starcia.