Wymagania sprzętowe gry LEGO Harry Potter Lata 1-4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 LEGO Harry Potter Lata 1-4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
W poniższym rozdziale znajdują się informacje dotyczące wymagań sprzętowych LEGO Harry Potter Lata 1-4 w wersji na PC. Znajdziesz tutaj także opis dodatkowych ustawień, wpływających na jakość grafiki oraz płynność rozgrywki.
Wymagania sprzętowe sprzętowych LEGO Harry Potter Lata 1-4
Minimalne wymagania
- System operacyjny: Windows XP/Vista
- Procesor: Intel Pentium 4 1.8 GHz lub AMD Athlon XP 2200+
- Karta grafiki: ATI X1300 lub NVIDIA GeForce FX 5800 z 256 MB pamięci RAM
- Pamięć RAM: 512MB
- Obsługiwane kontrolery: Klawiatura, Pad Xbox 360
Zalecane wymagania
- System operacyjny: Windows XP/Vista
- Procesor: Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon 64, 2.8GHz
- Karta grafiki: ATI HD 2900 lub NVIDIA GeForce 8800
- Pamięć RAM: 2GB
- Obsługiwane kontrolery: Klawiatura, Pad Xbox 360
Ustawienia graficzne
LEGO Harry Potter Lata 1-4 oferuje możliwość zmiany następujących parametrów graficznych:
- Rozdzielczość ekranu - określa ilość pikseli wyświetlanych na ekranie w czasie działanie gry. Im wyższa rozdzielczość tym, bardziej szczegółowa grafika. Może to jednak spowodować spadki w płynności gry.
- Częstotliwość odświeżania - ilość klatek, jakie są wyświetlane na ekranie w czasie jednej sekundy. Wpływa to na płynność wyświetlania obrazu. Im wyższa częstotliwość tym płynniejszy obraz.
- Vertical Sync - synchronizacja klatek między monitorem a kartą grafiki. Włączenie tej funkcji sprawi, że obraz podczas gry nie będzie doczytywał się na twoich oczach. Może on jednak sprawić, że płynność gry zmaleje.
- Aspect Ratio - określa proporcje obu długości wyświetlania obrazu względem siebie.
- Texture Quality - określa jakość tekstur w grze. Im wyższe ustawienia, tym większa wymagana moc obliczeniowa komputera.
- Enhanced Graphics - dodatkowe zwiększenie jakości grafiki. Włączenie tej opcji może spowolnić działanie gry.
- FSAA - pozwala określić, w jaki sposób wygładzane będą krawędzie w grze. Wyłączenie tej funkcji zwiększy płynność gry, spowoduje jednak powstawanie zniekształceń obrazu.
- Bloom - określa sposób w jaki wyświetlane jest światło. Włączenie tej funkcji spowoduje, że widoczne będą promienie świetlne. Zwiększy to realizm świata, ale może także spowodować spadki płynności.
- Depth of Field - określa dystans, w którym obraz zaczyna być widoczny. Wyłączenie tej opcji zmniejszy obciążenie procesora. Skróci jednak także odległość na jaką będziesz widzieć.
- Motion Blur - włączenie tej funkcji sprawi, że w momencie gdy postać się porusza, elementu otoczenia są rozmywane.