Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 LEGO Harry Potter Lata 1-4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Czarne jezioro

Herby Hogwartu

Revenclaw (niebieski): Użyj zwykłej magii na dziewięciu małżach - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Revenclaw (niebieski): Użyj zwykłej magii na dziewięciu małżach. Bardzo przydatny jest wykrywacz herbów.

Gryffindor (czerwony): Znajdziesz trzy duże kamienie, na których możesz użyć zaklęcia (WL ) aby wyciągnąć dwa robaki - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Gryffindor (czerwony): Znajdziesz trzy duże kamienie, na których możesz użyć zaklęcia (WL ) aby wyciągnąć dwa robaki. Po chwili przybędą morskie stworzenia - użyj na nich zwykłej magii. Pierwszy znajdziesz na początku, przy pierwszej rurze; drugi kawałek dalej po pokonaniu ośmiornicy; będąc w trzeciej części po odblokowaniu kotwic po obu stronach wetknij robaki (WL ) do kamienia.

Hufflepuff (żółty): Pozbądź się atramentu, który rozpuściła ośmiornica dzięki zaklęciu (LS) - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Hufflepuff (żółty): Pozbądź się atramentu, który rozpuściła ośmiornica dzięki zaklęciu (LS).

Slytherin (zielony): W drugiej lokacji spłyń na dno - znajdziesz ta czarą skrzynię, otwórz ją zaklęciem (DM ), a następnie złóż kościotrupa (WL ) - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Slytherin (zielony): W drugiej lokacji spłyń na dno - znajdziesz ta czarą skrzynię, otwórz ją zaklęciem (DM ), a następnie złóż kościotrupa (WL ).

Uczniowie w niebezpieczeństwie

Po przepłynięciu przez drugą rurę udaj się na lewo - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Po przepłynięciu przez drugą rurę udaj się na lewo. Znajdziesz tam łódkę z kościotrupem. Włóż oba wiosła (WL ), a następnie odpłyń łódką (WL ).

Sztony postaci

Harry (zadanie z jeziorem): Po przepłynięciu przez pierwszą rurę udaj się na lewo - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Harry (zadanie z jeziorem): Po przepłynięciu przez pierwszą rurę udaj się na lewo. Na końcu znajdziesz kościotrupa ze skrzynią - zlikwiduj go.

Gitarzysta: W drugiej części etapu spłyń na dół, po lewej, w krzakach, znajdziesz skrzynię, na której użyj magii - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Gitarzysta: W drugiej części etapu spłyń na dół, po lewej, w krzakach, znajdziesz skrzynię, na której użyj magii.

Krum (rekin): Po rozpoczęciu trzeciej części etapu otwórz skrzynię, którą znajdziesz w tle - Czarne jezioro | Bonusy - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Krum (rekin): Po rozpoczęciu trzeciej części etapu otwórz skrzynię, którą znajdziesz w tle.