Plan Zgredka | Opis przejścia - Rok 2 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 LEGO Harry Potter Lata 1-4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Plan Zgredka
Otwórz klapę #1 i zeskocz na dół. Po chwili zjawi się piłka - w skrzyni znajdziesz pałkę, która odbije piłkę i zniszczy blokadę po lewej, gdy użyjesz na niej magii #2 .
Z rozrzuconych klocków złóż (WL ) trampolinę, odbijając się od której skoczysz wyżej. Użyj magii na Zgredku #1 . Przełącz się na Hagrida i pociągnij za łańcuch, przejdź dalej #2 . Zaatakuj drugi raz Zgredka.
Użyj zaklęcia (IM ) na dwóch chochlikach trzymających drzwi #1 , a następnie (LS ) na diabelskich sidłach, po chwili wyleci znicz, kawałek trybuny ulegnie zniszczeniu. Z rozrzuconych klocków stwórz schodki #2 . Zgredek zdąży uciec.
Wejdź po drabince na drugą platformę. Używając zaklęcia (WL ) unieś duży fioletowy klocek #1 i przyczep go do łańcucha - brama się otworzy. Wyjdź po drabince po lewej i zaatakuj Zgredka #2 . Hagridem pociągnij za łańcuch - uwolnisz smoka i dwa klocki z klatki.
Ułóż klocki w taki sposób, by móc dostać się na górę #1 . Zgredek schował się w środkowej szafce #2 - wykurz go ze środka i zaatakuj.
Zeskocz na dół, zlikwiduj dwa chochliku przytrzymujące most przy pomocy zaklęcia (IM ) #1 . Użyj (WL ) na beczce, aby wyrzucić ze środka Zgredka i zaatakuj go po raz ostatni #2 .
Musisz przygotować lekarstwo dla Harrego. Otrzymujesz możliwość poruszania się panią Pomfrey, która zna wszystkie zaklęcia. Pierwszy składnik znajduje się za szklaną gablotą - aby ją rozbić musisz użyć mandragory. Możesz ją po prostu podnieś panią Pomfrey #1 , bądź ubrać wpierw nauszniki którymś z uczniów - wpierw musisz zniszczyć kłódkę, która jest na szafie #2 . Dokonasz tego panią Pomfrey, rzucając zaklęcie Reducto .
Przy łóżku jednego z pacjentów po prawej znajdziesz trupią czaszkę. Połącz ją z ciałem używając (WL ) #1 , po chwili uczeń zniszczy kościotrupa - otrzymasz drugi składnik. Podnieś łóżko pacjenta po lewej (WL ), a następnie złóż w całość zbroję leżącą pod tymże łóżkiem (WL ) #2 . Zbroja rozwali ogromną kłódkę, otwierając przejście do kolejnego pomieszczenia.
Zaraz po wejściu do drugiego pomieszczenia, na ścianie znajdziesz fioletową pajęczynę. Użyj miotły (WL ) aby zmieść pajęczynę #1 . Po chwili pojawi się pająk i stworzy nową. Zrzuć go używając magii - zanieś składnik do kotła #2 .