Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 LEGO Harry Potter Lata 1-4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Czarne jezioro

1 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
UWAGA: Konstrukcja etapu jest nieco inna niż pozostałe - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

UWAGA: Konstrukcja etapu jest nieco inna niż pozostałe.

Płyń w prawo, dotrzesz do rury #1 , którą przedostaniesz się na plan bliżej ekranu. W dalszym ciągu kieruj się w prawo, kolejna rura będzie zablokowana - użyj magii na kamieniach #2 .

2 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Przepłyń na drugą stronę możesz albo przepłynąć na drugą stronę, albo płynąć w prawo - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Przepłyń na drugą stronę możesz albo przepłynąć na drugą stronę, albo płynąć w prawo. Którąkolwiek opcję wybierzesz, dotrzesz do ośmiornicy #1 . Zaklęciem (WL ) odczep jej mackę - z drugą to samo zrobi drugi bohater. Płyń dalej w prawo. Dopłyniesz do zablokowanego przejścia - na dwóch półkach skalnych znajdziesz duże klocki, które doczep (WL ) do środkowego #2 . Powstanie ryba, dzięki której zawali się ogromny głaz.

3 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
W drugiej lokacji podobnie jak uprzednio - płyń w prawo - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

W drugiej lokacji podobnie jak uprzednio - płyń w prawo. Jedna postać popłynie dołem, druga zaś górą. Przełącz się na dolną postać , unieś (WL ) blokadę do góry i przepłyń pod nią #1 . Umieść ogromnego kraba (WL) na fioletowych klockach po lewej #2 .

4 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Przełącz się na górną postać i użyj magii na oku ośmiornicy #1 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Przełącz się na górną postać i użyj magii na oku ośmiornicy #1 . Pozbądź się diabelskich sideł (LS ) na swej drodze #2 .

5 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Na górze znajdziesz czerwony krzak - po użyciu na nim magii wyleci perła #1 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Na górze znajdziesz czerwony krzak - po użyciu na nim magii wyleci perła #1 . Umieść ją w małży blokującej przejście na dole #2 .

6 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
W ostatniej części natrafisz na syreny - uważaj na nie - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

W ostatniej części natrafisz na syreny - uważaj na nie. Zniszcz kamienie otaczające wejście do rury #1 . Nim przepłyniesz, zarówno po prawej jak i lewej stronie znajdziesz kotwicę. Użyj na nich zaklęcia (WL ) - dodatkowo na lewej wpierw odpędź diabelskie sidła zaklęciem (LS ) #2 . Przepłyń przez rurę.

7 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Umieść fioletową perłę na wadze #1 - Czarne jezioro | Opis przejścia - Rok 4 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Umieść fioletową perłę na wadze #1 . Następnie użyj na kotwicy (WL ). Gdy przy wszystkich łańcuchach będziesz miał blokady, użyj na nich magii odrywając je tym samym #2 .