Trening strażacki | Rozdział 10 w Lego City: Tajny Agent poradnik Lego City Tajny Agent
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Podczas treningu strażackiego zwiedzisz cztery strefy: dwa obszary na zewnątrz oraz dwa wewnątrz budynku. Sekrety są wspólne dla wszystkich obszarów. Pomiędzy pierwszy i drugim możesz swobodnie się przemieszczać, dwa kolejne są odseparowane.
Pierwsza strefa
Po spokojnym przetransportowaniu mechanicznego T. Rexa i rozmowie z Vinniem, musisz udać się na południe miasta i dołączyć do brygady strażackiej. Po krótkiej animacji spróbuj zdobyć nowy uniform.
Najpierw otwórz drzwi do garażu używając dźwigni, skorzystaj jako astronauta ze skrzyni wewnątrz (po przebudowaniu), a otrzymasz klocki do zbudowania zmieniacza kolorów. Pomaluj czerwoną farbą drzwi do drugiego garażu w brakujących polach, a druga dźwignia również stanie się aktywna. Szafa z kostiumem strażaka czeka w środku.
Teraz korzystając z gaśnicy i klawisza ataku ugaś płomienie. Najwygodniej będzie stanąć przy płomieniach i trzymając przycisk celować w płomienie. Po tej czynności podnieś siekierę strażacką, która pozwoli ci otwierać zabarykadowane drzwi, z którymi nie radził sobie łom. Weź zawór leżący za drzwiami i zamontuj go na hydrancie, po czym przekręć. Przejdź kolejno do drugiej strefy.
Druga strefa
Kolejne zadanie jest bardzo proste. Korzystając z klawiszy ruchu / gałki nakazuj gościom z trampoliną przemieszczać się tak, by złapać skaczących strażaków z budynku. Następnie do gaszenia dużych płomieni użyjesz specjalnych działek. Musisz ugasić 9 stref ognia z dwóch działek. Celuj dokładnie w ogień, nie powyżej niego.
Po wykonaniu tej akcji otwarte zostaną drzwi, za którymi leży skrzynka. Przenieś ją na prawo i wybuduj drabinę. Wspinaj się teraz łatwą drogą na dach budynku. Tam za jedną z brązowych skrzynek odnajdziesz pilot do sterowania samochodzikiem z dynamitem. Przejedź nim przez mały otwór na drugi plac po prawej stronie i wjedź w podświetlony obszar. Finalnie jako strażak podejdź do kota i ściągnij go na ziemię.
Wnętrze budynku - biura
Wejdź do budynku. Podejdź kilka kroków do strażaków bawiących się gaśnicą i poczekaj, aż zrobią ci miejsce. Musisz ukończyć tą minigrę. W wyznaczonym czasie używając gaśnicy strzelaj ("ciągłym ogniem") z gaśnicy do twarzy klaunów, by napompować balony nad ich głowami. Balony pompują się wolno i tylko wtedy, gdy twarze odwrócone są w twoją stronę.
Przejdź na piętro i podejdź do biura szefa straży po prawej stronie. Zniszcz znajdujące się przy oknie fotele, a znajdziesz miejsce do skanowania. Idź za śladami w prawo, w szafce znajdziesz klucz. Otworzysz nim drzwi obok. Wejdź do biura i zacznij niszczyć obiekty, a będziesz miał klocki na zbudowanie trampoliny. Wyskocz tylko do góry i po lampach dostań się do biura szefa po prawej stronie. By przeskoczyć z ostatniej lampy na dach biura, użyj kurczaka w przebraniu farmera.
Teraz wyłam okno i wskocz do biura. Otwórz sejf i weź ze środka klucz. Wyjdź z nim na zewnątrz i zeskocz w dół gdzie otworzysz drzwi na niższe piętro.
Wnętrze budynku - piwnice
Najpierw podejdź do krat i zniszcz obiekty przy ścianie, gdzie znajdziesz miejsce do zbadania. Ślady prowadzą do lodówki, gdzie leży zawór. Zamontuj go na platformie, a po przekręceniu dostaniesz się do góry i przejdziesz nad kratami. W drugim obszarze zniszcz duży blok, a pojawi się skrzynka astronauty. Dzięki niej otrzymasz dostęp do dynamitu.
Wróć do pierwszego pomieszczenia, wysadź kraty, zmień kolor pistoletu z farbą i wyłącz przycisk w drugim pomieszczeniu. Teraz platformą wyjedź do góry i przedostań się do trzeciego pomieszczenia za kolejną kratą z pomocą kurczaka w kapeluszu kostiumu farmera.
Aby opuścić ostatni obszar, najpierw zniszcz łódki przy kratach i przebuduj na katapultę. Po drugiej stronie strzel w przycisk i przepłyń z powrotem. Możesz teraz wyważyć drzwi. Wsiądź jeszcze na łódź i używając armatki wodnej zapełnij wodą mały zbiornik po lewej stronie bramy, by ją otworzyć.