Baza Rexa w Lego City: Tajny Agent poradnik Lego City Tajny Agent
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Po krótkiej walce a wstępie udaj się w prawo, by wyłączyć zasilanie (skrzynka bezpieczników). Prąd chroni skrzynki, w której leży druga, mniejsza, którą to umieścić musisz przy drzwiach przy oszklonej ścianie. Dzięki temu dostaniesz się do środka.
Teraz skorzystaj z terminala w biurze. Otworzą się duże drzwi na zewnątrz. Wyjdź przez nie i idź na lądowisko helikopterów. Tam zniszcz niebiesko-białą antenę, by mieć miejsce do wybicia się do skoku w dół.
Na dole najpierw przejdź do góry, gdzie znajduje się skrzynka astronauty. Wyda ci dynamit. Wysadzisz nim srebrną skrzynkę koło dźwigu, znajdującego się przed łodzią podwodną. Zniszcz także sąsiednią skrzynkę i używając części z obu z nich ulepsz dźwig, po czym wykorzystaj go. Potem uruchom rakietę, którą zdobędziesz z łodzi.
Podziemny hangar
W podziemnym hangarze najpierw przejdź za zamknięte drzwi, otwierane łomem. Wejdź po drabinie do góry i skorzystaj ze zmieniacza kolorów z sąsiedniego pokoju, by zdobyć ukryty za szkłem jetpack. Z plecaka rakietowego może korzystać astronauta. P
rzejdź teraz na balkon, gdzie znajduje się ikona jetpacka. Latanie wygląda tak jak z użyciem kurczaka. Plecakowi także kończy się moc, jednak wystarcza na nieco dłużej niż kurczak, a wlatując w czerwone pola po aktywacji ikony możesz latać jeszcze dłużej.
Przejdź do góry i po wejściu po drabinie przeskocz dalej używając plecaka rakietowego drogą wskazaną przez monety. Aktywuj terminal i z rozwalonego pojazdu wybuduj automat do dynamitu i wróć z nim na poprzednią pozycję, gdzie znajdował się duży, srebrny blok.
Wybuduj teleport, zabierz dźwignię i zamontuj ją za przepaścią (przed lotem jetpackiem nie zapomnij aktywować ikony na podłodze). Pni się do góry. Finalnie wysadź srebrne drzwi z użyciem dynamitu (przywołanego za pomocą skrzynki astronauty) i przejdź do następnego obszaru.
Generator
Gdy dotrzesz do ostatniej Sali z generatorem, wykonać musisz kilka czynności: najpierw pociągnij liną element przy ścianie, na lewo od generatora i przebuduj go. Potem aktywuj terminal.
Teraz przejdź na prawo i zniszcz skrzynkę przed kratami i ustaw ją przy generatorze, by dobudować drugą brakującą jego część.
Na koniec za kratami po prawej stronie pomieszczenia napraw skrzynkę elektryczną, dzięki czemu będziesz mógł wyskoczyć do góry, na balkon. Tam naciskając guzik uwolnisz profesora. Wsiądź do statku UFO i ucieknij z lokacji (oraz zakończ zadanie).