Cele więzienne na wyspie | Rozdział 3 w Lego City: Tajny Agent poradnik Lego City Tajny Agent
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Wewnątrz bloku więziennego skuj kolejnych kilku niesfornych więźniów, a strażnik wpuści cię do celi Niebieskiego. Odnajdziesz tam przebranie rabusia, załóż je. Możesz teraz używać łomu do otwierania zamkniętych drzwi i krat (tylko jako rabuś). Jedne z nich znajdują się na lewo, a przed nimi ikona łomu. Otwórz celę, zniszcz pudełko przebuduj je na drabinę.
Na piętrze przejdź w lewo i zniszcz wózek przed uszkodzoną windą. Włącz skaner (musisz zmienić kostium na policjanta), ślady zaprowadzą cię do miejsca, gdzie znajduje się klucz. Otwórz kraty, przejdź na prawą stronę niszcząc ścianę w celi i dojdź do ostatniego pomieszczenia, gdzie wewnątrz znajduje się sejf. Łamanie szyfru jest łatwe - po prostu wciśnij klawisz akcji, gdy czerwony znacznik nad głową zmieni się na zielony, usłyszysz także charakterystyczny dźwięk. W sejfie leży karta. Użyjesz jej w terminalu w lewym rogu piętra.
Użycie karty odblokowuje nowe przejście na wyższe piętro. Skuj tam dwóch bandytów i przejdź na prawo, gdzie otworzysz celę łomem. Zniszcz trzy ścianki z niebiesko-białych klocków i na końcu drogi zniszcz szafkę, zbuduj z niej terminal i otwórz drzwi wyjściowe.
Biuro naczelnika i cela Rexa
W biurze naczelnika nie musisz robić wiele. Najpierw jako policjant ściągnij z sufitu żyrandol i przebuduj go na blokadę do drzwi. Kolejno otwórz sejf (jako rabuś). Wyciągniętą płytę włóż do gramofonu przy oknie. Finalnie po cutscenie użyj zniszczonych białych bloków do budowy terminalu.
Teraz przejdź do celi Rexa. Pozbądź się dwóch gości i zniszcz liną jacuzzi, po czym stań na przełączniku wewnątrz. Drugi przełącznik znajdziesz na wyższym poziomie - zniszcz toaletę i wejdź do góry używając strumienia wody. Przy przeciwległej ścianie odnajdziesz miejsce do skanowania, które zaprowadzi cię do przełącznika.
Pozostał jeszcze trzeci przełącznik. Zeskocz w dół i skorzystaj z worka treningowego. Guzik będzie pod nim i otworzy ukryte przejście za obrazem. Skorzystaj z niego, a zakończysz ten etap.