Sekrety w budynku TV w Lego City: Tajny Agent poradnik Lego City Tajny Agent
W tym rozdziale zamieszczone zostały sekrety, które odnajdziesz w pierwszym zadaniu na wieżowcu. Zostały rozpisane w kolejności ich zdobywania, by ułatwić kolekcjonerom zebranie wszystkiego podczas pojedynczego podejścia do zadania.
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Zestawienie sekretów:
- 2 żetony postaci: Snakes Squealer, Conrad Peters;
- 1 Czerwony klocek: Szybka budowa (Fast build);
- 2 pojazdy: Bastion, Transmiter (Broadcaster).
Fragmenty odznaki:
- za aresztowania bandytów (powinieneś otrzymać odznakę po aresztowaniu drugiego rabusia),
- za podlanie 5 kwiatków,
- za naprawę 3 radarów,
- za zbudowanie 3 anten po rozbiciu innych elementów.
Status Bohater LEGO City: 80 000 studów.
Już na początku rozgrywki po pokonaniu pierwszej przepaści użyj teleportera, by zmienić kolor pistoletu. Wróć i strzel w świecący obiekt na ścianie i przejdź drzwiami po prawej. Znajdziesz tam żeton na pojazd Bastion. Dzięki użyciu kolorowanego przycisku, możesz również przejść przez drugie drzwi po lewej stronie - znajdziesz za nimi kwiatek do podlania (1/5).
Przedostań się na drugi budynek. Po animacji z uciekającymi złodziejami nie goń ich od razu, a wskocz "w głąb", na wyższy poziom dachu. Zniszcz i przebuduj 3 białe klocki, by aktywować wentylator, skorzystaj z niego, by wskoczyć na dach dobudówki. Znajdziesz tam czerwony klocek (1), a dalej po lewej, za siatką: kwiatek do podlania (2/5) (2).
Dach 3 budynku. Do zrobienia jest tu kilka rzeczy:
- kwiatek do podlania (3/5) (1),
- otwórz sejf po lewej za drzwiami - postać: Snakes Squealer (2),
- wywierć robotnikiem dziurę, wyskocz na wieżę i użyj przełącznika. Otrzymasz klocki na autko RC, którym zbierzesz żeton: Conrad Peters (3),
- napraw dwa z trzech wymaganych radarów (4,5),
- przebuduj wózek na antenę (1/3) (6).
Przejedź po linie na budynek nr 4. Najpierw po lewej stronie budynku podlej kwiatek (4/5). Przejdź na prawą stronę i podlej kwiatek (5/5). Teraz wyjdź do góry i napraw radar (2/3). Przeskocz na lewo za biuro, tam zniszcz białą skrzynkę, z której zbudujesz antenę (2/3).
By wejść do biura i zdobyć pojazd Transmiter wyjdź wyżej i po aresztowaniu złodzieja idź w lewo, skorzystaj ze skrzynki astronauty i wysadź otrzymanym dynamitem wentylator nad biurem. Na koniec zostaje antena (3/3), która znajduje się na tym samym budynku, na dachu po prawej stronie. Zniszcz białą skrzynkę po animacji ucieczki ostatniego złodzieja po linie.