Rozdział 5 - The Mizuki cz.1 | Kane & Lynch Dead Men poradnik Kane & Lynch: Dead Men
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Rozdział 5 - The Mizuki
Ogólne założenia misji:
Przedostajemy się do nocnego klubu będącego własnością Yoko Retomoto, córki jednego z przywódców Yakuzy. Dziewczynę ogłuszamy oraz bezpiecznie nieprzytomną wynosimy z klubu. Całość ma na celu uzyskanie cennej karty przetargowej, chęcią pozyskania nieodnalezionej w banku walizki.
Szczegółowy opis przejścia misji:
Uwaga! Do tej misji wyjątkowo radziłbym zwiększyć jasność obrazu. W przeciwnym wypadku przedzieranie się przez kolejne pomieszczenia klubu nocnego może nastręczać trochę problemów. Tyczy się to głównie początkowej fazy tej misji.
Cel: Go See Yoko In Her Office (Porozmawiaj z Yoko w jej biurze)
Po obejrzeniu krótkiego filmiku zabawę rozpoczniesz bez broni, ale za to już wewnątrz klubu będącego własnością Yoko. Chwilowo nie masz się czego obawiać. Spokojnie przemieszczaj się w stronę swojego celu. Równolegle radziłbym się jednak zapoznać z rozkładem pomieszczeń, gdyż wkrótce będziesz się wracał tą samą drogą.
Badaj kolejne pomieszczenia, gdzie bawią się kolejni bywalcy nocnego klubu Po drodze powinieneś także minąć bar. Docelowo będziesz musiał kierować się w stronę ukazanych na screenie schodów. Upewnij się też, że Lynch cały czas za Tobą podąża.
Wyjdź na górę i podejdź do stojącego tu pojedynczego wartownika. Musisz go błyskawicznie ogłuszyć, korzystając z poznanych już do tej pory ruchów. Jego broń możesz od razu podnieść, ale nie będzie to jeszcze konieczne.
Zbliż się teraz do znajdujących się za znokautowanym wartownikiem drzwi. Nie radziłbym tu używać broni. Podbiegnij do lewego wartownika i znokautuj go. W międzyczasie Lynch powinien zneutralizować jego kolegę (screen). Dopiero teraz podnieś pistolety, które były na wyposażeniu wszystkich zneutralizowanych napastników. Wejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie załączy się scenka z udziałem Yoko.
Cel: Get To The Exit (Przedostań się do wyjścia z klubu nocnego)
Jak się zapewne domyślasz, będziesz teraz musiał ochraniać Lynch'a, gdyż nie będzie on w stanie samodzielnie się obronić. Na początek rozkaż mu szybko schować się za najbliższą ścianą. Sam natomiast rozpraw się z atakującym Was przeciwnikiem. Pojedyncza kulka w głowę załatwi sprawę.