Rozdział 1 - Impact cz.2 | Kane & Lynch Dead Men poradnik Kane & Lynch: Dead Men
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Cel: Run Into Junkyard (Ruszaj w stronę złomowiska)
Biegnij za swoimi sojusznikami. Chwilowo nie powinieneś spotkać żadnych przeciwników. Twoją uwagę powinien zwrócić latający nad Wami policyjny śmigłowiec. Do maszyny nie musisz strzelać. Zamiast tego ustaw się w takim miejscu żeby w wyniku ataków śmigłowca nie odnieść żadnych obrażeń.
Cel: Enter Garage (Wejdź do garażu)
Jeśli chcesz, możesz odrzucać lądujące tu granaty. Nie jest to konieczne, lecz w kolejnych misjach czynność ta zyska na znaczeniu, tak więc warto ją już teraz przećwiczyć. Musisz tu cierpliwie zaczekać aż jeden z sojuszników otworzy bramę prowadzącą do lewego garażu. Skieruj się do środka.
Skieruj się w lewo. Uważaj na znajdujące się tu żółte butle z propanem. Upewnij się, że przy żadnej z nich teraz nie stoisz. Zabij pojedynczego policjanta, a następnie zaczekaj aż do środka wbije się policyjny radiowóz (screen). Warto teraz zabijać pojawiających się tu policjantów. Nie radziłbym jednak zbytnio się wychylać.
Cel: Escape Through Wall (Ucieknij przez zniszczony fragment ściany)
Przeciwnicy będą pojawiali się po lewej stronie. Upewnij się, że nie stoisz przy żadnej z butli. Po uzyskaniu nowych rozkazów biegnij za swoimi sojusznikami do ukazanego na screenie zniszczonego fragmentu muru.
Cel: Cross The Street (Przekrocz ulicę)
Musisz tu biec cały czas prosto. Następnie skręć w lewo. Najlepiej będzie ignorować mające tu miejsce walki, gdyż większością wrogów zajmą się Twoi sojusznicy. Ulicę musisz przekroczyć w ukazanym na screenie miejscu. Warto tu wcisnąć spację, tak aby Kane chwilowo mógł przyśpieszyć.
Cel: Climb The Wall (Wskocz na kontener i przejdź przez murek)
Po drodze od jednego z zabitych sojuszników dobrze byłoby wziąć karabin półautomatyczny. Sam pistolet to troszeczkę za mało. Dojdziesz do niewielkiej przeszkody. Powinieneś sobie tu doskonale poradzić. Musisz wspiąć się na kontener, a z niego na niewielki murek. Przeskocz na drugą stronę i ruszaj dalej.