Rozdział 3 - Withdrawal cz.1 | Kane & Lynch Dead Men poradnik Kane & Lynch: Dead Men
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Rozdział 3 - Withdrawal
Ogólne założenia misji:
To nasze pierwsze "poważne" zadanie. Przedostajemy się do skarbca okolicznego banku w celu wykradzenia walizki, zawierającej rzeczy należące do przetrzymującej rodzinę Kane'a organizacji. W przeprowadzenia prawidłowej akcji pomaga nam pewien fachowiec, któremu wydajemy oddzielne polecenia. Po zdobyciu klejnotów wydostajemy się z okrążonego przez oddziały policji budynku.
Szczegółowy opis przejścia misji:
Cel: Join Vaultbreaker (Dołącz do fachowca)
W pierwszej kolejności będziesz musiał spotkać się z osobą, która pomoże ci w tym żeby włamać się do skarbca znajdującego się nieopodal banku. Zejdź na dół, gdyż w inny sposób nie dotrzesz do swojego celu. Obróć się i zacznij biec w stronę furgonetki (screen). Mężczyzna powinien wysiąść z auta. Po dotarciu na miejsce załączy się nowa cut-scenka.
Cel: Get The Gas Into The Air Supply (Wpuść gaz do systemu wentylacyjnego banku)
W pierwszej kolejności będziesz musiał dotrzeć na miejsce. Zauważ, że przejąłeś teraz kontrolę nad dwiema postaciami. Możesz się pomiędzy nimi przełączać, wciskając tabulator. Osobiście radziłbym rozkazać im żeby tu zaczekali. Przez kilka najbliższych minut musisz się bowiem skradać. Zacznij wspinać na znajdujące się tu obiekty (screen).
Radziłbym teraz przez cały czas kucać, tak aby nie zostać zauważonym. W oddali powinieneś zauważyć pojedynczego wartownika. Będziesz się musiał do niego po cichu zbliżyć. Przejdź więc przez znajdujące się tu roślinki. Zaczekaj też aż będzie spoglądał w inną stronę.
Zacznij ostrożnie przemieszczać się w stronę wartownika, trzymając się muru prawego budynku. Szybko podejdź do wartownika i ogłusz go, wciskając klawisz E. Spowoduje to, iż Kane automatycznie go znokautuje. To jeszcze nie koniec, tak więc nie zatrzymuj się w tym miejscu.
Szybko wejdź do środka. Korytarz ten patrolowany jest przez pojedynczego wartownika i jego również musisz się pozbyć. Nie używaj własnej broni, gdyż doprowadziłoby to do wszczęcia alarmu. Szybko do niego podbiegnij i w analogiczny sposób go znokautuj. Pomimo tego, że będzie miał wyjętą broń, nie zaatakuje Twojej postaci. Podprowadź w to miejsce Lynch'a i włamywacza.