Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III | Lokacje poradnik Jagged Alliance: Back in Action

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Stacja rakiet ziemia-powietrze III

Potrzebne wyposażenie: granaty dymne, granaty bojowe, zestaw do rozbrajania min - Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Potrzebne wyposażenie: granaty dymne, granaty bojowe, zestaw do rozbrajania min

Jest to wbrew pozorom jedna z przyjemniejszych akcji w grze, gdyż posiadając już solidną siłę ognia i relatywnie wysokie statystki celności oraz sprawności, jesteśmy w stanie bardzo szybko i bezboleśnie odbić całą lokację. Na początek pozbądźmy się wszelkich jednostek znajdujących się na zewnątrz bazy (patrole, wartownicy) - właściwie zabijamy ich w biegu. Do samej bazy warto wejść główną bramą, a dlaczego - o tym zaraz. Zanim przemieścimy swój skład do wewnątrz bazy, rozkażmy naszym ludziom położyć się na drodze i wybić wszelkich żołnierzy w okolicy bramy. Gdy tego dokonamy, rozkażmy Redowi rozbroić jedną z min pod ogrodzeniem (pamiętajmy, by miał on wolne miejsce w ekwipunku) - w ten sposób zdobędziemy minę. Naszym głównym celem będzie teraz przemieszczenie się na wyżej wskazaną pozycję i zabicie kilku nadbiegających nieprzyjaciół oraz ewentualnych strzelców na dachu jedynego budynku w bazie.

Wykurzenie ludzi ze wspomnianego budynku to podstawa - Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Wykurzenie ludzi ze wspomnianego budynku to podstawa. Rozkażmy naszym podwładnym kucnąć za okopami tak, by wszelkich wybiegających przeciwników (1) rozstrzelać w mgnieniu oka. Następnie całym składem przemieszczamy się na dach. Korzystając z miny, którą pozyskaliśmy, zaminujmy teren pod drabiną - zapewni nam to bezpieczeństwo przed ewentualną próbą odbicia dachu.

Będąc na dachu, mamy praktycznie taki zasięg strzału, by pozbyć się wszelkich żołnierzy w bazie - jest to tylko kwestia ustawienia żołnierzy pod odpowiednim kątem - Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Będąc na dachu, mamy praktycznie taki zasięg strzału, by pozbyć się wszelkich żołnierzy w bazie - jest to tylko kwestia ustawienia żołnierzy pod odpowiednim kątem. Powinien w pewnym momencie zostać tylko jeden wróg - znajduje się on w podziemnym schronie, służącym również za zbrojownię.

By się dostać do tego miejsca, musimy znaleźć w budynku kartę-klucz, pozwalającą na otwarcie drzwi - Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

By się dostać do tego miejsca, musimy znaleźć w budynku kartę-klucz, pozwalającą na otwarcie drzwi. Po zabiciu ostatniego z przeciwników możemy uzupełnić zapasy amunicji korzystając z zasobów zbrojowni oraz kupca ulokowanego w lewym górnym rogu mapy.

Uwagi końcowe:

- Po przejęciu powyższej lokacji każdy patrol będzie zmierzał właśnie tutaj, gdyż Deidranna uważa ten punkt za kluczowy. Dlatego właśnie warto wszelkich dodatkowych najemników, których nie potrzebujemy, umieścić w tej lokacji z przygotowaną toną amunicji, a następnie wręczyć lokalnym bojownikom karabiny maszynowe i regularnie minować okolice bramy.

- kupiec na północy ma mały asortyment odzieży i amunicji, ale warto go odwiedzić.