Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III | Lokacje poradnik Jagged Alliance: Back in Action
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Stacja rakiet ziemia-powietrze III
Potrzebne wyposażenie: granaty dymne, granaty bojowe, zestaw do rozbrajania min
Jest to wbrew pozorom jedna z przyjemniejszych akcji w grze, gdyż posiadając już solidną siłę ognia i relatywnie wysokie statystki celności oraz sprawności, jesteśmy w stanie bardzo szybko i bezboleśnie odbić całą lokację. Na początek pozbądźmy się wszelkich jednostek znajdujących się na zewnątrz bazy (patrole, wartownicy) - właściwie zabijamy ich w biegu. Do samej bazy warto wejść główną bramą, a dlaczego - o tym zaraz. Zanim przemieścimy swój skład do wewnątrz bazy, rozkażmy naszym ludziom położyć się na drodze i wybić wszelkich żołnierzy w okolicy bramy. Gdy tego dokonamy, rozkażmy Redowi rozbroić jedną z min pod ogrodzeniem (pamiętajmy, by miał on wolne miejsce w ekwipunku) - w ten sposób zdobędziemy minę. Naszym głównym celem będzie teraz przemieszczenie się na wyżej wskazaną pozycję i zabicie kilku nadbiegających nieprzyjaciół oraz ewentualnych strzelców na dachu jedynego budynku w bazie.
Wykurzenie ludzi ze wspomnianego budynku to podstawa. Rozkażmy naszym podwładnym kucnąć za okopami tak, by wszelkich wybiegających przeciwników (1) rozstrzelać w mgnieniu oka. Następnie całym składem przemieszczamy się na dach. Korzystając z miny, którą pozyskaliśmy, zaminujmy teren pod drabiną - zapewni nam to bezpieczeństwo przed ewentualną próbą odbicia dachu.
Będąc na dachu, mamy praktycznie taki zasięg strzału, by pozbyć się wszelkich żołnierzy w bazie - jest to tylko kwestia ustawienia żołnierzy pod odpowiednim kątem. Powinien w pewnym momencie zostać tylko jeden wróg - znajduje się on w podziemnym schronie, służącym również za zbrojownię.
By się dostać do tego miejsca, musimy znaleźć w budynku kartę-klucz, pozwalającą na otwarcie drzwi. Po zabiciu ostatniego z przeciwników możemy uzupełnić zapasy amunicji korzystając z zasobów zbrojowni oraz kupca ulokowanego w lewym górnym rogu mapy.
Uwagi końcowe:
- Po przejęciu powyższej lokacji każdy patrol będzie zmierzał właśnie tutaj, gdyż Deidranna uważa ten punkt za kluczowy. Dlatego właśnie warto wszelkich dodatkowych najemników, których nie potrzebujemy, umieścić w tej lokacji z przygotowaną toną amunicji, a następnie wręczyć lokalnym bojownikom karabiny maszynowe i regularnie minować okolice bramy.
- kupiec na północy ma mały asortyment odzieży i amunicji, ale warto go odwiedzić.