Końcowe lokacje - Pałac Deidranny | Lokacje poradnik Jagged Alliance: Back in Action
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Pałac Deidranny
Potrzebne wyposażenie: podwójne zapasy amunicji, po kilka zestawów różnego rodzaju granatów dla każdego z naszych najemników
Po dotarciu do Pałacu Deidranny, przemieśćmy skład na plażę. Po zabiciu wszystkich patrolujących ją żołnierzy, skupmy się na pierwszej z wież strażniczych znajdujących się nieopodal (lewy dolny punkt strategiczny - patrząc na mapę). Kryjąc się za przeszkodami naturalnymi, wykończmy wszystkich tych, którzy wyszli na zewnątrz wieży. Jeśli zostanie ktokolwiek w środku, zaserwujmy mu granat bojowy. Po walce zapiszmy grę.
Zanim pójdziemy kładką, wprowadźmy Thora na dach wieży strażniczej, by pozbył się snajpera z drugiej wieży (koło szlabanu i stróżówki). Gdy tego dokona, możemy nakazać jednemu z najemników wrzucić granat bojowy lub granat gazowy przez okno (ilustracja) owej wieży.
Uwaga: wyślijmy go główną drogą, a nie kładką, gdyż zostanie on zauważony.
W tym samym czasie możemy ruszyć składem na kładkę, z której ściągniemy pozostałych wrogów znajdujących się nieopodal (1) oraz tych nadbiegających od strony pałacu. Po raz kolejny zapiszmy grę, po czym przemieśćmy naszych ludzi do drugiej wieży.
Ze szczytu wieży postarajmy sie zdjąć jak największą liczbę przeciwników znajdujących się w głównym holu. Jeśli chcemy, możemy wrzucić do środka kilka granatów bojowych, jednak atak od frontu jest bardzo ryzykowny i lepiej ograniczyć się do ostrzelania wrogów z dystansu. Gdy stwierdzimy, iż nie mamy już możliwości nikogo zestrzelić, przebiegnijmy naszą grupa na lewo (podjazdem, w stronę ciężarówek). Nie powinniśmy tam napotkać wielu przeciwników (jeśli w ogóle). Pozostaje nam wysadzić ścianę i wedrzeć się do środka.
Rozdzielmy skład na dwie grupy - jedną (z Thorem i Redem) zostawmy w pomieszczeniu, do którego weszliśmy (centralne na ilustracji), drugą natomiast skierujmy do pomieszczenia obok. Następnie otwórzmy drzwi - w tym momencie mamy dwie leżące na ziemi ekipy, których lufy skierowane są w stronę głównego holu. Postarajmy się zwabić kilku spośród przeciwników, by sami do nas przybiegli. Jeśli zdarzy się, iż będziemy pod silnym ostrzałem, korzystajmy z granatów dymnych. Gdy uda nam się pozbyć wszystkich przeciwników z naszego piętra, możemy wyjść z pokoi i rozprawić się z przeciwnikami na parterze.
Po przejęciu trzeciego juz punktu strategicznego, udajmy się na most łączący hol z głównym komnatami pałacu. Możemy spróbować sprowokować kilku przeciwników, by wybiegli z oznaczonego korytarza (1) wprost na linię strzału naszych ludzi. Musimy jednak uważać, gdyż na balkonie nad nami znajduje się wielu dobrze uzbrojonych żołnierzy. By się ich pozbyć, nakażmy Thorowi, Redowi oraz Statikowi przejść na most nieopodal trupów (1), skąd Red i Thor będą w stanie zdjąć wrogów na balkonie, natomiast Static będzie ich asekurował, w razie pojawienia się kolejnych biegnących mostem przeciwników.
W podłużnej sali ułóżmy nasz skład na ziemi, poza jednym (najmniej wyszkolonym) najemnikiem, którego zadaniem będzie skłonić przeciwników z bronią białą do pościgu - gdy tylko zasadzka zakończy się powodzeniem, zaatakujmy sale Deidranny - powinniśmy to zrobić z dwóch stron (1). O ile ciężko będzie nam tam wejść, to dzięki granatom dymnym powinniśmy być w stanie zasypać wrogów granatami, a w konsekwencji (jeśli wybiegną, zostaną ogłuszeniu itp. - zależy jakich użyjemy granatów).
Gdy w pomieszczeniu zostanie już tylko Deidranna i 1-2 najemników, wchodzimy całą grupą do środka i szybko chowamy się za murkiem. Z tej pozycji (ilustracja) rozprawiamy się z ostatnimi przeciwnikami, w tym Deidranną, co kończy grę.