Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Iniemamocni - poradnik do gry

Iniemamocni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 6] Beach Landing cz.2 | Iniemamocni poradnik Iniemamocni

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.59]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.60]

Tutaj zniszcz kolejne działko, przeskocz na platformę z kolumną, którą przewróć [rys.59]. Przejdź po niej, skręć w lewo, zniszcz działka i wyczekaj moment, aż belki nie będą naelektryzowanie, a wtedy wskocz na kolejne i wyskocz na platformę. Podejdź do krawędzi i wyskocz na zwisającą lampę [rys.60]. Zeskocz z niej na sąsiednią platformę.

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.61]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.62]

 

Wejdź teraz na górę, zniszcz latającą machinę i przestaw urządzenie tak jak na rysunku [rys.61]. Skocz na platformę dalej z wykorzystaniem lampy, zniszcz latających oponentów i kule, po czym zawieś się palmy i dzięki niej wyskocz dalej. Tu przestaw generator tak, aby wyłączyć prąd. Teraz szybko wróć na poprzednią platformę z wykorzystaniem palmy, zniszcz generator i użyj prawej linii, a gdy spotkasz na drodze latającą machinę, przeskocz na lewą. Zeskocz na dół, zniszcz maszynę wytwarzającą kulę, a następnie przewróć kolumnę [rys.62] i przejdź do otwartego wejścia po lewej. Czeka cię teraz rajd między działkami. Jest ich tak dużo, że lepiej przeskakiwać je niż je niszczyć. Gdy dojdziesz do otwartej przestrzeni, skocz na następną platformę. Tutaj z wyskoku zniszcz latające machiny i podnoś "ich głowy", a wtedy rzucaj na przeciwległą wysepkę, najpierw na działka, a potem na generatory.

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.63]

Gdy zniszczysz wszystko, pola magnetyczne powinny się wyłączyć. Wtedy skocz na platformę z apteczką, a potem na platformę z polami. Przewróć kolumnę i przejdź po niej [rys.63] na nową wysepkę. Z niej wyskocz z palmy, aby zakończyć misję.