Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Iniemamocni - poradnik do gry

Iniemamocni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 6] Beach Landing cz.1 | Iniemamocni poradnik Iniemamocni

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.53]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.54]

Sceneria uległa widocznej zmianie. Po wydostaniu się z kapsuły [rys.53] idź przed siebie. Spotkasz tutaj działko. Schowaj się za pniem i poczekaj, aż działko wystrzeli partię ognia. Gdy przestanie, podejdź szybko do niego i zniszcz klawiszem Q [rys.54]. Dalej spotkasz dwa działka. Podobnie jak wcześniej schowaj się za pniem, gdy działka się wystrzelają, zniszcz kolejno oba. Następnie spotkasz znowu dwa działka, lecz tutaj jedyną ochroną są łatwe do zniszczenia skrzynie. Więc nie stawaj na chowanie się, tylko na szybką eksterminację. Gdy teren będzie czysty, idź dalej.

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.55]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.56]

Tu spotkasz machinę latającą, którą zniszcz z wyskoku, po czym podejdź do drzewa, przytrzymaj spację i wyskocz na następną platformę [rys.55]. Zejdź na dół, zniszcz dwa działka, skręć w lewo. Tutaj spotkasz 3 latające machiny [rys.56]. Uważaj na ich elektryczne strzały. Gdy będziesz na dole pojawi się dość irytująca kula. Zepchnij ją do wody lub zniszcz klawiszem Q, po czym skocz na urządzenie tworzące nowe kule i wyskocz na drążek, tylko uważaj na kierowany prąd.

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.57]

[rys - [Misja 6] Beach Landing cz.1 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.58]

Będąc na górze zniszcz urządzenie podtrzymujące pole [rys.57] i przejdź spokojnie przez kładkę, przestaw odbiornik tak, aby wyłączyć kolejne pole i przejdź przez kolejną kładkę. Na środku wody jest generator. Będąc po drugiej stronie kładki wyłapuj kule i rzucaj nimi w generator [rys.58]. Zrób tak 2 razy, a będziesz mógł użyć kabli na słupie. Złap się lewego, a gdy napotkasz brak przejścia, przeskocz na prawą.