[Misja 11] Syndrome's Base cz.2 | Iniemamocni poradnik Iniemamocni
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
[rys.114] |
[rys.115] |
Panelem tutaj wyłączysz wszystkie linie pola [rys.114]. Teraz bezpiecznie możesz iść do otwartych wcześniej drzwi. Wyjdzie z nich chmara wrogów. Najłatwiej pozbądź się ich specialami [rys.115].
[rys.116] |
[rys.117] |
Dalej napotkasz znowu linie pola. Aby przejść musisz wyczekać odpowiedni moment [rys.116]. Tak samo przejdź dalej i podejdź do panelu. Otwórz drzwi i wejdź do pomieszczenia z lampami [rys.117]. Skocz na tę najbliższą po prawej, a z niej na krawędź nad drzwiami. Następnie na lampę z lewej. Wyskocz z niej na kładkę po lewej.
[rys.118] |
[rys.119] |
Tutaj podejdź do generatora i przekręć go tak, aby wyłączyć pole elektryczne blokujące dostęp do windy [rys.118]. Zeskocz teraz na dół i rusz do windy. Będą na górze, skocz piętro niżej do panelu, odblokuj drzwi i dezaktywuj wszystkie działka [rys.119]. Po pokonaniu przeciwników możesz spokojnie przekręcić generator. Spowodujesz wtedy utworzenie się kładki za szybą. Rusz teraz szybko do przejścia. Niestety tam zablokują ci przejście przez pola elektryczne.
[rys.120] |
[rys.121] |
Pamiętając, że otworzone przejście jest tylko czasowe, wiec pewnymi ruchami przejdź przez kolejne pola [rys.120] i dojdź do kładki. Przejdź przez nią [rys.121], otwórz panelem drzwi i wejdź w korytarz. Pozbądź się kilku strażników i uważając na pola przejdź najpierw w najbliższe pomieszczenie, wyłącz panelem środkowe pole elektryczne, a następnie dojdź do następnego. Tu przełącz panel i przejdź przez ostatnie pole. Przejdź przez wrota i w nowym pomieszczeniu pozbądź się wszystkich wrogów.