[Misja 16] Secret Lava Labs cz.1 | Iniemamocni poradnik Iniemamocni
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
[rys.168] |
[rys.169] |
Po cut-scence rusz do przodu i panelem otwórz drzwi [rys.168]. Idź korytarzem, po drodze pozbądź się oponentów. Gdy dojdziesz do końca, zniszcz po dwóch stronach generatory łapiąc i rzucając latającymi wrogami lub klawiszem C [rys.169]. Dalej, aby dostać się na drugą stronę złap się lampy i wyskocz po drugiej stronie przepaści. Tu użyj panelu i wskocz na sprowadzoną windę. W drodze na dół uważaj na wrogów. Gdy dojedziesz, podejdź do panelu i za jego pomocą otwórz wrota. Idź tam gdzie pokazuje cut-scenka.
[rys.170] |
[rys.171] |
Złap się uchwytu [rys.170] i wyskocz na drugą stronę. Pozbądź się wszystkich wrogów, po czym wespnij się na schody i panelem otwórz drzwi. Tu korytarzu czyhać będzie kilku oponentów. Pozbądź się ich i dojdź do pomieszczenia z konsolą. Użyj jej, aby reflektory zjechały. Wyskocz przez okno (aby nie schodzić znowu przez korytarz i podejdź do pierwszego reflektora [rys.171] i zaczep się o niego. Puść się go tak, aby spaść na wysepkę. To samo zrób z drugim reflektorem. Będąc na drugiej wysepce skocz na "ląd".
[rys.172] |
[rys.173] |
Tu oczyść teren z przeciwników i podejdź do trzeciego reflektora [rys.172]. Zaczep się o niego [rys.173] i podjedź do góry.
[rys.174] |
[rys.175] |
Wyskocz na krawędź i użyj konsoli [rys.174]. Zaczep się teraz jadącego wagonika i wyskocz na następnym podłożu. Tu klawiszem C pociągnij za dźwignię [rys.175].
[rys.176] |
[rys.177] |
Spowoduje to, że wózek będzie dalej jechał. Zaczep się go jeszcze raz i puść wtedy, gdy będziesz na następnej krawędzi. Pociągnij dźwignię i znowu wydłużysz trasę wagonika [rys.176]. Zrób tak na każdej platformie, a otworzysz wrota. Gdy tak się stanie, zeskocz na jakąś wysepkę i wskocz na platformę wynurzającą się z lawy. Gdy będziesz wewnątrz tunelu, napotkasz lasery. Pierwszy musisz ominąć wyskakując na prawy kamień i wyskoczyć na następną platformę. Płynąc dalej napotkasz drugi laser. Ten omiń na samej platformie (stań po prawej krawędzi). Gdy dopłyniesz do końca, wyskocz na lampę i klawiszem C zaczep się o nią, po czym wyskocz i złap się następnej. Teraz możesz spokojnie wyskoczyć na platformę. Pozbądź się paru oponentów i wskocz na drogę prowadzącą do góry [rys.177].