Mazovia Steelworks (1) | Mission 3 w Infernal poradnik Infernal
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Skieruj się w stronę huty (#153). Lucius usprawni Twoją umiejętność teleportacji, dzięki czemu będziesz w stanie umieścić dwa markery, a nie tylko jeden, jak było do tej pory. Postaw znaczniki obok dwóch przycisków (#154), zlokalizowanych po obu stronach bramy. Jeśli uda Ci uaktywnić je (#155) w trakcie przemieszczenia, będziesz mógł bez problemu wkroczyć na teren kompleksu.
Tuż po przekroczeniu bramy pojawi się nowy wróg - snajper. Ma on irytującą umiejętność teleportowania się, co utrudnia jego eksterminację. Możesz to jednak wykorzystać jako atut. Poczekaj, aż przeciwnik przeniesie się na jedną z wież strażniczych (#156) i wpakuj mu w łeb cały magazynek. Natychmiast wyjdź na górę, przejmij jego broń i pozbądź się nadbiegających żołnierzy. Dzięki karabinowi snajperskiemu wystarczy jeden strzał do eksterminacji wroga (#157).
Zanim ruszysz w dalszą drogę, otwórz pudło z amunicją do karabinu. Na drugiej wieży również znajdziesz dodatkowe naboje. Dobre rezultaty da również mały rekonesans w pozostałych zabudowaniach. Stoi tu sporo skrzynek zawierających przydatne rzeczy.
Idź przed siebie i znajdź przejście pomiędzy kontenerami wskazanymi na obrazku #158. Na pobliskich wodach pojawi się łódź (#159). Żeby ją zniszczyć, musisz zabić zarówno kierowcę, jak i żołnierza obsługującego karabin maszynowy. Można to łatwo zrobić za pomocą snajperki.
Dalsza droga wiedzie przez wąskie, drewniane mosty (#160), które będą niszczone przez żołnierzy obsługujących dźwigi. Idź przed siebie, przeskakując wszystkie dziury i rozwalaj pojawiające się na wodzie motorówki. Osłonę przed ogniem karabinów maszynowych zapewnią Ci stojące tu i ówdzie pudła.
Po minięciu trzeciego dźwigu, będziesz musiał dostać się na stały ląd, skacząc po dwóch pływających w wodzie kontenerach (#161). Uważaj przy tym wyczynie, gdyż stalowe skrzynie są bardzo niestabilne, a kontakt z życiodajną cieczą natychmiast kończy egzystencję Ryana.
Idź przed siebie jedyną dostępną drogą, eliminując kolejnych żołnierzy. Zatrzymaj się dopiero przy zamkniętej kartą magnetyczną furtce (#162). Wejdź na stojącą obok wieżę strażniczą, jest tam trochę amunicji do karabinu snajperskiego.
Ruszaj naprzód. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do małej stróżówki (#163). Zabij stacjonujących tam żołnierzy i zainteresuj się niebieskimi szafkami wiszącymi na ścianie (#164). W jednej z nich znajdziesz poszukiwaną kartę magnetyczną. Z jej pomocą otworzysz mijaną wcześniej furtkę.
Załatw żołnierzy i rozwal piekielnym atakiem barierę (#165) blokującą dalszą drogę. W kolejnej stróżówce znajdziesz przycisk (#166) otwierający bramę, z którego oczywiście skorzystaj.