Hochtempelberg Monastery (2) | Mission 1 w Infernal poradnik Infernal
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Dzięki karcie otworzysz zamknięte drzwi prowadzące do dalszej części kompleksu. Idź przed siebie i rozwal kolejnych mnichów. Przyjrzyj się skrzynce (#19) leżącej na jednej z półek. Nie można jej otworzyć tradycyjnym sposobem, dlatego wykorzystaj pistolet. Podczas rozgrywki natkniesz się nieraz na podobne pudełka. Pamiętaj, że również i one zawierają amunicję.
Korytarz chroniony jest przez niebieskie wiązki laserowe (#20). Aby przedrzeć się bezpiecznie na drugą stronę, nie uruchamiając przy tym systemu obronnego, przeturlaj się w kierunku drzwi (w trakcie wykonywania fikołka Ryan zamienia się w ducha). Otwórz drzwi i pozbądź się kolejnych wrogów. Idź cały czas przed siebie, eksterminując wszystkich mnichów, jacy nawiną Ci się pod lufę pistoletu.
Po wyjściu na zewnątrz czeka Cię wymiana ognia z okupującymi plac przeciwnikami (#21). Pozbądź się wszystkich wrogów (również tych atakujących z okalającego dziedziniec krużganka) i przeszukaj pobliskie pomieszczenia. Załatwiwszy formalności związane ze zdobyciem amunicji, skieruj się do otwartej, metalowej bramki na końcu tunelu (#22).
Idź przed siebie, załatw wszystkich przeciwników i wkrocz do chlewu (#23). Znajdź tylnie drzwi, a następnie zlokalizuj zejście do podziemi (#24). Na dole pozbądź się wrogów i skorzystaj z terminalu (#25), aby otworzyć niedostępne wcześniej wrota.
Wracaj do metalowej bramki i skorzystaj z odblokowanego przejścia. Za rogiem budynku znajdziesz schody (#26) prowadzące na górę. W tym miejscu program nauczy Cię przylegać do ściany, poinstruuje również jak wykonywać ataki z tej pozycji (#27). Weź sobie te lekcję do serca - ukrywanie się za różnymi przedmiotami przyda Ci się niejeden raz w ciągu całej gry.
Przejdź na drugą stronę po wąskim gzymsie i wkrocz do kolejnej części kompleksu. Zabij mnicha strzelającego zza krat i skorzystaj z pobliskich drzwi (#28). Idź cały czas przed siebie, eksterminując kolejnych wrogów kryjących się w małych pomieszczeniach (nie omieszkaj przeszukać szaf, zawierających cenną amunicję - #29). W ciele jednego z zabitych przeciwników (#30) znajdziesz kartę magnetyczną.